اولین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی برگزار شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اولین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی به منظور هم اندیشی و دستیابی به راهکارهای موجود و ارتقای کیفیت عرضه صنایع دستی با حضور معاون صنایع دستی کشور و فعالان بسته بندی صنایع دستی برگزار شد.

اولین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی برگزار شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پویا محمودیان در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گشت، با بیان اهمیت و جایگاه بسته بندی به عنوان حلقه تکمیلی تولید گفت: با تأکید وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مبنی بر شرکت متقاضیان نمایشگاه های صنایع دستی با بسته بندی مناسب، از این پس عرضه این تولیدات فرهنگی به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: این سلسله نشست ها در معاونت صنایع دستی تداوم خواهد شد و ماحصل آن در قالب نمایشگاه بسته بندی صنایع دستی در تابستان سال جاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

در ادامه این نشست 10 فعال بسته بندی صنایع دستی از استان های تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گلستان به صورت ارتباط ویدئویی به بیان پیشنهادها و توانمندی های خود پرداختند.

در انتها این جلسه فرهاد فلاح مدیرکل آموزش و حمایت از تولید ضمن جمع بندی به بیان ویژگی های مورد قبول در طراحی و تولید بسته بندی مختص صنایعدستی پرداخت.

منبع: میراث آریا

به "اولین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نشست تخصصی بسته بندی صنایع دستی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید