اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می خرد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، باشگاه اینتر در خصوص تمامی جزئیات عقد قرارداد با اشرف حکیمی با رئال مادرید به توافق رسیده است.

اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می خرد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، چندین منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه های اسکای اسپورت و اسپورت ایتالیا اعلام نموده اند که باشگاه های اینتر و رئال مادرید در خصوص تمامی جزئیات قرارداد 40 میلیون یورویی برای انتقال اشرف حکیمی به ایتالیا به توافق رسیده اند.

بر این اساس اینتر حاضر شده بابت خرید دفاع راست مراکشی که شب گذشته (شنبه) آخرین بازی اش را برای تیم فوتبال دورتموند انجام داد، علاوه بر 40 میلیون یورو به عنوان رقم پایه قرارداد، 5 میلیون یوروی دیگر هم پاداش در نظر بگیرد. همچنین برخلاف گزارش های اولیه رسانه های اسپانیایی و فرانسوی، باشگاه اینتر در قراردادش با حکیمی هیچ بندی که به رئال مادرید اجازه بازخرید این مدافع مراکشی را بدهد، نخواهد گنجاند.

قرارداد حکیمی با اینتر 5 ساله خواهد بود و با انصراف بوروسیا دورتموند از رقابت برای خرید وی، پیوستنش به اینتر قطعی به نظر می رسد. شب گذشته میشاییل زورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند گفت که این باشگاه حاضر نیست بابت قطعی کردن قرارداد مدافع قرضی اش رقمی مشابه آنچه اینتر به رئالی ها پیشنهاد نمودهT بپردازد.

انتظار می رود که حکیمی تا فردا (دوشنبه) یا پس فردا، به شهر میلان سفر کند تا تست پزشکی اش را انجام دهد. در همین حال جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم مشتری حکیمی بوده و برای خرید او حاضر بودند 60 میلیون یورو بپردازند و به خود بازیکن نیز سالانه 5 میلیون یورو حقوق بدهند (معادل حقوقی که اینتر به او پیشنهاد نموده است) اما این بازیکن ملی پوش ترجیح داده به تیمی برود که در آن فرصت بازی در ترکیب اصلی را داشته باشد و گویا آنتونیو کونته، سرمربی اینتر این وعده را به او داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر بدون بند بازخرید حکیمی را از رئال می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید