به اهدا کنندگان خون، بلیط رایگان تهرانگردی داده می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، قرار است به مناسبت روز ملی اهدای خون، به مدت یک هفته به شهروندان تهرانی که به کار پسندیده اهدای خون اقدام نمایند. با همکاری میراث فرهنگی و سازمان انتقال خون تهران یک کارت تهران گردی به اهدا می گردد.

به اهدا کنندگان خون، بلیط رایگان تهرانگردی داده می گردد

شهروندان تهرانی که در هفته ملی اهدای خون، خون اهدا نمایند، بلیط رایگان تهرانگردی دریافت می نمایند .

رجبعلی خسروآبادی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ـ شرح داد:

طرح اهداء بلیط تهرانگردی به مناسبت روز ملی اهدای خون (9 مردادماه)، برای تشویق شهروندانی که فرهنگ پسندیده اهدای خون را انجام می دهند، اجرا می گردد .

وی اضافه نمود که طرح توزیع بلیت های تهران گردی از شروع هفته اهدای خون به مدت یک هفته در پایگاه انتقال خون در خیابان وصال اجرا می گردد که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل انتقال خون استان تهران به نشانی http://tbtc.ir/ در این باره اطلاعات بیشتری کسب نمایند .

خسروآبادی بعلاوه بیان نمود که کوشش می گردد طرح های تشویقی تهرانگردی به مناسب های فرهنگی با مشارکت سایر نهادها در مرکز برگزار گردد .

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، این طرح با مشارکت شهرداری منطقه 6، اداره کل انتقال خون استان تهران و ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار می گردد و هدف از اجرای آن ضمن معرفی جاذبه های گردشگری مرکز، ترویج فرهنگ پسندیده اهدای خون است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "به اهدا کنندگان خون، بلیط رایگان تهرانگردی داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اهدا کنندگان خون، بلیط رایگان تهرانگردی داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید