بچه خور پربازدیدترین فیلم کوتاه داستانی در شبکه خانگی شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تهران (پانا) - بچه خور محمد کارت تنها در 16 ساعت ابتدایی رکورد مقدار دقیقه بازدید فیلم های کوتاه داستانی را به نام خود ثبت کرد.

بچه خور پربازدیدترین فیلم کوتاه داستانی در شبکه خانگی شد

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، فیلم کوتاه داستانی بچه خور به کارگردانی محمدکارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی که از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 21 مهرماه در دسترس عموم نهاده شد پیروز شد تا ساعت 24 رکورد مقدار دقیقه دیدن فیلم کوتاه داستانی را با 568 هزار دقیقه در روز نخست انتشار به خود اختصاص دهد.

این رکورد پیش از این در اختیار حلزون به کارگردانی سینا محمدیان با 127 هزار دقیقه و به یاد ماندنی به کارگردانی برونو کالت، با 7 هزار دقیقه بوده است.

محمدکارت برای این اثر از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی جوایز متعدد و متنوعی را دریافت نموده است که از مهم ترین آنها می توان به جایزه بزرگ فستیوال اودنسه دانمارک، برنده سیمرغ بلورین برترین فیلم از جشنواره فیلم فجر، برترین فیلم جشن خانه سینما، سیمرغ برترین فیلم کوتاه آسیایی جشنواره جهانی فجر، نشان شایستگی برترین کارگردانی جشن مستقل فیلم کوتاه ایران، برترین فیلم از نگاه دیدنگران فیلم کوتاه تهران و... اشاره نمود.

نویسندگی بچه خور را آبان عسکری و محمدکارت برعهده داشتند که در خلاصه داستان این فیلم آمده است:هیچکس عشق بچگانه را جدی نمی گیرد اما هیچ چیز زیباتر و قدرتمند تر از عشقی بچگانه نیست.

در این فیلم کوتاه داستانی که در ژانر عاطفی ـ اجتماعی (ملودرام) ساخته شده است بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی و علی بحری بازی نموده اند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بچه خور پربازدیدترین فیلم کوتاه داستانی در شبکه خانگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه خور پربازدیدترین فیلم کوتاه داستانی در شبکه خانگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید