تا آخر وقت چهارم آبان، صندلی های سوخت قزوین وارد مدار می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: تا آخر وقت چهارم آبان تمامی صندلی های سوخت قزوین وارد مدار خواهند شد و ان شاءالله ظرف حداکثر 48 ساعت این مشکل فنی به طور کامل برطرف خواهد شد و صندلی های سوخت بنزین به روال عادی سرویس دهی خواهند کرد.

تا آخر وقت چهارم آبان، صندلی های سوخت قزوین وارد مدار می گردد

منوچهر حبیبی در پی اختلال در صندلی های سوخت در سراسر کشور اعلام کرد: این اختلال در سامانه صندلی های عرضه سوخت به واسطه ایرادها و اشکالات فنی به وجود آمده و مشکل موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.

حبیبی گفت: بعد از بروز این مشکل با اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، صندلی های سوخت به صورت نقدی و مکانیکی یا دستی وارد مدار شد و بنزین در حال حاضر با نرخ آزاد عرضه می شود.

وی اضافه کرد: در همه صندلی های سوخت به میزان کافی بنزین وجود دارد و هیچ گونه کمبود بنزین نداریم، بعلاوه صندلی های سی ان جی فعال هستند و به هیچ وجه مشکل فنی ندارند.

بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، این مسئول توضیح داد: سهمیه سوخت یارانه ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ است و بعلاوه شایعات افزایش قیمت سوخت به هیچ وجه صحت ندارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه اظهار داشت: تا کنون 50 درصد صندلی های سوخت استان وارد مدار شده اند و مابقی تا آخر وقت امشب چهارم آبان وارد مدار خواهند شد و ان شاءالله ظرف حداکثر 48 ساعت این مشکل فنی به طور کامل برطرف خواهد شد و صندلی های سوخت بنزین به روال عادی سرویس دهی خواهند کرد.

حبیبی در سرانجام تأکید کرد: از شهروندان استان خواهشمندیم به هیچ وجه برای سوخت گیری عجله ننمایند و نگرانی نداشته باشند و از ایجاد صف های طولانی پرهیز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا آخر وقت چهارم آبان، صندلی های سوخت قزوین وارد مدار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا آخر وقت چهارم آبان، صندلی های سوخت قزوین وارد مدار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید