تصاویری از حال و هوای تمرینات تیم ملی والیبال با حضور الکنو

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تیم ملی والیبال ایران با آرمان کسب سکوی المپیک توکیو تمرینات خود را از 11 فروردین ماه امسال شروع نموده است. ولادیمیر الکنو سرمربی نام آشنای دنیای والیبال که راهنمایی تیم ملی را در لیگ ملت ها و المپیک توکیو بر عهده خواهد داشت، روز یکشنبه 29 فروردین ماه جاری وارد ایران شد. الکنو پس از منفی شدن تست کرونایش، بعد از ظهر روز یکشنبه وارد اردوهای ملی شد تا با جدیت کارش را شروع کند.

تصاویری از حال و هوای تمرینات تیم ملی والیبال با حضور الکنو

الکنو به محض ورود به اردو گفت: فعلاً فقط تمرین می کنیم و طی تمرینات حرف ها و نکته ها بیان خواهد شد.

جدیت سرمربی از همان ابتدا معین بود. با شروع تمرینات و انتشار عکس های تمرینات به بیرون معین شد که الکنو با عزمی استوار پای کار آمده و آموزش را هم شروع نموده است.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پیش از حضور الکنو در اردوهای ملیدر تبادل نظر با مهر از انگیزه بالای الکنو برای کسب سکو با ایران خبر داده و گفته بود: همه انسان ها در خود جاه طلبی دارند. صحبتی که با الکنو داشته ام، از روز نخست این بود که هدف و خواسته مان را اعلام نموده ایم و گفتیم اگر قرار است جزو تیم های پنجم تا هشتم باشیم، با مربی ایرانی نیز می توانیم به آن برسیم. اگر باور دارید که می توانیم در جمع چهار تیم برتر المپیک قرار بگیریم، همکاری مان را شروع کنیم. به الکنو گفتیم که خواسته مان حضور در جمع چهار تیم است اما وی گفت: برای کسب سکو می آیم. قبول دارم که هیچ مربی قول نمی دهد اما من برای سکو می آیم و کوششم را خواهم کرد تا این اتفاق رخ دهد. پس از اعلام برنامه اش به فدراسیون، تک تک بازیکنان را با جزئیات مورد بررسی قرار داد.

تصاویر منتشر شده از تمرینات تیم ملی والیبال نشان دهنده کوشش های الکنو برای اصلاح و آموزش، به خدمت گیری همه حتی مربیان ایرانی و نشاط بازیکنان است.

تصویری از حضور دستیاران الکنو در تمرینات تیم ملی

الکنو در حال آموزش به میثم صالحی ملی پوش والیبال

سرمربی تیم ملی و دستیارانش

محمود افشار دوست عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در تبادل نظر با وبلاگ اخبار جدید، درباره استفاده الکنو از مربیان در تمرینات ملی پوشان گفت: باید دید فلسفه سرمربی و طراحی تمرین چیست. باید بدانیم سرمربی از تمرین چه می خواهد. به عنوان مثال اگر هدف آموزش اسپک باشد برای استفاده بهینه از بازیکنان و جلوگیری از عدم وقفه در تمرینات، سرمربی از دستیاران خود استفاده می نماید. نمی توان از بیرون قضاوت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصاویری از حال و هوای تمرینات تیم ملی والیبال با حضور الکنو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از حال و هوای تمرینات تیم ملی والیبال با حضور الکنو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید