تعداد بازیکنان بتلفیلد 2042 در استیم به زیر 1000 نفر رسید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بازی بتل رویال بتلفیلد 2042 از زمان عرضه اش در اکتبر سال گذشته تا به امروز با شرایط عجیبی دست و پنجه نرم نموده و شرایط فاجعه بار آن هنگام انتشار همراه با عدم به روزرسانی و پشتیبانی توسعه دهندگان از آن موقع، جامعه بازیکنان این اثر را بسیار ناامید نموده است. بنابراین، تعجب آور نیست که تعداد بازیکنان آن مدام در حال کاهش است.

تعداد بازیکنان بتلفیلد 2042 در استیم به زیر 1000 نفر رسید

طبق گزارش های منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمان این بازی در پلتفرم استیم روی رایانه های شخصی اخیرا به زیر 1000 نفر کاهش یافته است. به طور دقیق تر در تاریخ 12 آوریل 2022 (23 فروردین 1401)، بازی دارای 979 بازیکن همزمان بوده است. بعلاوه بر اساس آمار، در 30 روز گذشته میانگین تعداد بازیکنان همزمان بازی 1963 نفر ثبت شده است. این در حالی است که بازی در نوامبر 2021 منتشر شده و به هیچ عنوان یک اثر قدیمی محسوب نمی گردد. این به طور قابل توجهی کمتر از نسخه قبلی خود یعنی بتلفیلد 5 است که میانگین تعداد بازیکنان همزمان آن 11585 نفر در مدت مشابه بود. دیگر بازی منتشر شده در نوامبر 2021 یعنی هیلو اینفینیت نیز به میانگین 5767 بازیکن همزمان در 30 روز گذشته دست پیدا نموده است.

در ماه فوریه امسال، ناشر این بازی یعنی کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بعضی از مسائل بتلفیلد 2042 را به انتشار شگفت انگیز بخش چند نفره هیلو اینفینیت نسبت داد. لازم به ذکر است که نسخه بتل رویال سری بتلفیلد در میان هواداران مورد استقبال زیادی قرار نگرفته است چرا که بیش از 200 هزار نفر حتی درخواستی را امضا نموده اند که هزینه خرید بازی را از الکترونیک آرتز پس بگیرند. اندرو ویلسون به عنوان مدیر عامل این کمپانی با اذعان به عرضه ناامیدکننده بازی، عواملی مانند دورکاری تیم های سازنده بازی و مسائل پیش بینی نشده مربوط به پرفورمنس بازی که تنها پس از اجرای این اثر در مقیاس بزرگ آشکار شد را مقصر این اتفاقات دانست.

در راستای حل مسائل مختلف، بازی قرار است به روزرسانی دیگری را در این ماه دریافت کند که چندین بهبود را در بازی ایجاد خواهد نمود. یکی از این بهبودها، اضافه شدن چت صوتی است؛ قابلیتی که به طور شگفت انگیزی در بازی وجود نداشت. از طرفی انتظار می رود که فصل اول این اثر چند نفره در تابستان آغاز گردد. استودیوی سازنده بعلاوه در حال ایجاد تغییراتی روی نقشه ها بر اساس بازخورد بازیکنان است. از طرفی گفته شده که نقشه های جدیدی که برای انتشار در حال توسعه هستند، از نظر مقیاس کوچک تر از نقشه های موجود در بازی خواهند بود.

بازی بتلفیلد 2042 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "تعداد بازیکنان بتلفیلد 2042 در استیم به زیر 1000 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان بتلفیلد 2042 در استیم به زیر 1000 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید