فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد.

فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد

ناصر فغفوری دیروز (4 فروردین) در جمع وبلاگ اخبار جدید، از شروع فراوری ماسک N95 در زنجان اطلاع داد و اظهار کرد: به منظور برطرف احتیاج مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان، فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد.

این مسئول ادامه داد: فراوری ماسک N95 در زنجان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با قابلیت بسیار مطلوب برای محافظت از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، شروع شده است.

وی اضافه کرد: کیفیت ماسک های فراوریی توسط نهاد ناظر در دانشگاه علوم پزشکی تایید شده است، به طوری که همه مراحل نصب ماشین آلات، فراوری آزمایشی و اخذ موافقت از سوی علوم پزشکی طی شد تا در اسرع وقت ماسک های N95 با کیفیت تایید شده در اختیار بخش درمان قرار گیرد.

فغفوری با اشاره به ظرفیت فراوری، توضیح داد: در مرحله اول 1500 ماسک و در هفته های آینده روزانه 2000 ماسک فراوری و در اختیار کادر پزشکی قرار می گیرد و این در حالی است که در حال حاضر بیش از 140 هزار ماسک اعم از یکبار مصرف و پارچه ای در استان فراوری می گردد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به فراوری مواد ضدعفونی کننده، اعلام کرد: در حال حاضر 6 واحد، فراوری مواد ضدعفونی کننده در سطح استان زنجان را بر عهده دارند، به طوری که واحدهای شیمی سبز اشراق، پویااندیش سلامت، پدیده شیمی قرن و زرین شیمی گستر خاورمیانه در حال فراوری ماده ضدعفونی کننده بوده و شرکت کیمیا الکل اقدام به فراوری الکل در استان می نماید. همچنین شرکت ساینا به تازگی به واحدهای فراوری مواد ضدعفونی کننده در استان پیوسته و شرکت پاک حیات نیز اقدامات لازم جهت فراوری این محصول را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک N95 در زنجان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید