درگذشت 5 دانشجوی ایرانی در سانحه تصادف در خاک عراق ، پیغام وزیر علوم

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پنج تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی(ع) در عراق فوت شدند.

درگذشت 5 دانشجوی ایرانی در سانحه تصادف در خاک عراق ، پیغام وزیر علوم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیغامی، سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی(ع) در عراق که منجر به فوت پنج تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شد را تسلیت گفت.

متن پیغام تسلیت دکتر غلامی به این توضیح است:

انالله و انا الیه راجعون

در ایامی که در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی هستیم و شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین می باشیم؛ با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته اند. قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است. نام و یاد این عزیزان را گرامی می داریم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به یکایک خانواده های بزرگوار ایشان؛ از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسئلت و برای تمامی بستگان آنها صبر و سلامتی آرزو دارم.

منبع: همشهری آنلاین

به "درگذشت 5 دانشجوی ایرانی در سانحه تصادف در خاک عراق ، پیغام وزیر علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت 5 دانشجوی ایرانی در سانحه تصادف در خاک عراق ، پیغام وزیر علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید