دو میلیون و 977 هزارو 896 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رئیس ستاد انتخابات استان مجموع واجدین شرایط رای دهندگان استان دو میلیون و 977 هزارو 896 نفر خاطرنشان کرد.

دو میلیون و 977 هزارو 896 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند

به گزارش ،راستگو رئیس ستاد استان گفت: مجموع واجدین شرایط رای دادن در کل استان 2 میلیون و 977 هزار و 896 هستند که از این میزان 145 هزار و 293 نفر رای اولی هستند.

او گفت: کل شعب اخذ رای در سطح استان 3 هزار و 53 شعبه است که یک شعبه آن اقلیت های دینی است و 725 صندوق سیار در استان خواهد بود، مجموع عوامل اجرایی در این انتخابات 62 هزار نفر هستند و تمامی اقدامات انجام شده و مشکل خاصی نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان، مهمترین اتفاق این دوره از انتخابات را وجود دستگاه احراز هویت در تمامی شعبه های اخذ رای در سطح استان خاطرنشان کرد و گفت: این دستگاه قابلیت های زیادی دارد که مهمترین آن به حداقل رساندن تخلفات و شمارش آرا است و آموزش های لازم به تمامی عوامل دست اندر کار داده شده است.

او تعداد لیست نهایی نامزد های تایید شده توسط شورای نگهبان را 323 نفر خاطرنشان کرد و اضافه کرد: برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی به طور میانگین در استان 17 نفر با همدیگر رقابت می نمایند که شامل 15 نفر آقا و 2 نفر خانم هستند.

او اضافه کرد:تا به امروز 20 سایت پایگاه خبری و شبکه اجتماعی به دلیل تبلیغات زودهنگام و یا غیر مجاز و غیرقانونی تذکر گرفتند و برای 100 داوطلب نیز به دلیل رعایت نکردن مسائل قانونی که اکثرا تبلیغات غیرمجاز بود تذکر صادر شد.

راستگو زمان آغاز انتخابات را ساعت 8 صبح بیان کرد که تا ده ساعت بعد ادامه خواهد داشت و گفت: امکان تمدید زمان وجود دارد، اما از هم استانی های عزیز می خواهیم در زمان اولیه رای گیری پای صندوق های رای باشند و رای خود را بدهند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دو میلیون و 977 هزارو 896 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو میلیون و 977 هزارو 896 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید