زندگی به سبک آستون مارتین!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، آستون مارتین جزییات تازه ای از برجی که در شهر میامی با همکاری این شرکت ساخته شده را منتشر کرد. آستون مارتین می گوید به خریدار لوکس ترین واحد این برج که پنت هاوسی سه طبقه است، یک دستگاه مدل ولکان کارخانه داده می گردد.

زندگی به سبک آستون مارتین!

ساخت برج 66 طبقه آستون مارتین پنج سال پیش شروع شد. پروژه تا چند ماه دیگر تمام می گردد و تقریبا همه 391 آپارتمان فروش رفته است. لوکس ترین واحد، پنت هاوس 1845 متری هفت اتاق خوابه ای است که در سه طبقه آخر برج قرار گرفته است. این واحد استخر، محل ورزش، آسانسور اختصاصی و 680 متر فضای باز دارد.

ساخت برج 66 طبقه آستون مارتین در میامی پنج سال پیش شروع شد

این آپارتمان 59 میلیون دلاری با الهام از ماشین های آستون مارتین طراحی شده است. از جمله پلکانی شیشه ای که با الهام از منحنی های آرم کارخانه طراحی شده است.

پلکان شیشه ای با الهام از آرم آستون مارتین طراحی شده است

آستون مارتین به مالک این خانه کتاب نفیسی از تاریخ و مدل های مشهور کارخانه را هدیه می دهد. شش صفحه آخر این کتاب قرار است با هدایت مالک آپارتمان و به وسیله یک خطاط نوشته گردد. برای آپارتمان بعلاوه یک قطعه موسیقی کلاسیک نوشته و ضبط شده که به گفته این خودروساز حس زندگی در این خانه را منتقل می نماید.

ماشینی که به مالک آپارتمان داده می گردد، یکی از کمیاب ترین مدل های آستون مارتین است. آستون مارتین تنها 34 دستگاه از این ماشین دو میلیون و 300 هزار دلاری ساخته است.

تنها 34 دستگاه از آستون مارتین ولکان ساخته شده است

برج میامی تنها پروژه ساختمانی آستون مارتین نیست. این شرکت در نیویورک هم مجموعه خانه های لوکسی طراحی نموده و به تازگی اعلام نموده میخواهد پروژه ای مشابه در توکیو اجرا کند.

علاوه بر آستون مارتین، بنتلی و پورشه هم با همکاری شرکت های ساختمانی در میامی برج ساخته اند.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "زندگی به سبک آستون مارتین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی به سبک آستون مارتین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید