سازمان هواپیمایی: درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، محمدی بخش بیان نمود: طی چند روز اخیر به علت افزایش درخواست و نرخ بلیت هواپیما با تخلفاتی روبرو شدیم که بخشی از تخلفات را سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی آنالیز کرد.

سازمان هواپیمایی: درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، برای شرکت هواپیمایی الزامی است که قیمت را بر اساس تعرفه درج کند.

به گزارش ایسنا، محمد محمدی بخش اظهار کرد: برای شرکت هواپیمایی الزامی است که قیمت را بر اساس تعرفه ها درج کند، چون ارزش افزوده و سایر پرداختی ها متناسب با آن محاسبه می گردد و آن یک دریافت قانونی است و باید عدد و رقمش تعیین باشد و متناسب آن هم حقوق دولت باید پرداخت گردد، در نتیجه درج قیمت الزامی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما این موضوع را کنترل می کنیم و نظارت دقیقی روی این حوزه خواهد بود؛ البته پایش های میدانی که صورت گرفته نشان داده که تعداد زیادی از مردم به جهت افزایش درخواست ها و کمبود بلیت از نحوه دریافت بلیت ناراضی بودند که این کمبودها به علت عرضه و تقاضا است.

محمدی بخش بعلاوه بیان نمود: طی چند روز اخیر به علت افزایش درخواست و نرخ بلیت هواپیما با تخلفاتی روبرو شدیم که بخشی از تخلفات را سازمان هواپیمایی به عنوان نهاد حاکمیتی آنالیز کرد. به تخلفات شرکت های هواپیمایی به عنوان متولیان اصلی، آژانس ها و سایت های فروش و تنوعی که در عرضه داشتند رسیدگی شد و با آنها که از تذکر، ابلاغ یا حالت تعلیق فراتر رفته بودند، ضمن اعلام جرم، برخورد شد که این برخورد با متخلفین این حوزه تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد. درحال حاضر مهم ترین دغدغه سازمان هواپیمایی تخلفات سایت های غیرمجاز فروش بلیت هواپیما است و به این سایت ها اعلام جرم نموده ایم و انتظار داریم به این تخلفات رسیدگی گردد.

منبع: عصر ایران

به "سازمان هواپیمایی: درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی: درج قیمت روی بلیت هواپیما الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید