سعدالله نصیری قیداری به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سعدالله نصیری قیداری را به سمت سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی منصوب کرد.

سعدالله نصیری قیداری به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ اخبار جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سعدالله نصیری قیداری را به سمت سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به نصیری قیداری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیأت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های مشخص شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات اقتصادی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

سعدالله نصیری قیداری متولد 1338 در شهرستان خدابنده زنجان و استاد تمام پایه 29 رشته فیزیک در دانشگاه شهید بهشتی است. هدایت و مشاوره بیش از 40 رساله دکتری تخصصی و انتها نامه کارشناسی ارشد، چاپ 40 مقاله در مجلات معتبر بین المللی، ارائه بیش از 60 مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی وی است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای ضمن پذیرش استعفای سیدحسن صدوق از ریاست دانشگاه شهید بهشتی از خدمات و کوشش های وی در مدت زمان تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سعدالله نصیری قیداری به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعدالله نصیری قیداری به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید