صدور مجوزهای صنفی مشروط به تزریق واکسن

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اتاق اصناف ایران پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400/7/20، طی اطلاعیه ای گفت: کلیه صنوف و تمامی افراد شاغل در اصناف موظف هستند تا انتها مهرماه حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز دوز دوم را دریافت نمایند.

صدور مجوزهای صنفی مشروط به تزریق واکسن

بر اساس این اطلاعیه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و بعلاوه کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است، لذا لازم است کلیه صنوف در انجام این امر مهم تا انتها مهرماه تعجیل نمایند.

شایان ذکر است فعالیت کلیه مشاغل و به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده (13) قانون آشامیدنی و خوراکی می گردند، از ابتدای آبان ماه امسال، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به وسیله شاغلین در این صنوف و کسب وکارها خواهد بود.

بعلاوه از اول آبان ماه امسال؛ صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب وکارها، اعم از کسب وکارهای خصوصی و عمومی و خدمات دهندگان نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل ونقل، بار و مسافر (اعم از درون شهری و برون شهری)، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر، حداکثر تا انتها بهمن ماه 1400 می باشد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در وبلاگ اخبار جدید بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "صدور مجوزهای صنفی مشروط به تزریق واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوزهای صنفی مشروط به تزریق واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید