عنوان پنجم برای پتروشیمی تبریز در سرانجام دور دوم مسابقات

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران: تیم پتروشیمی تبریز در انتها مرحله دوم از نوزدهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری لانکاوی مالزی، در مکان پنجم رده بندی تیمی نهاده شد.

عنوان پنجم برای پتروشیمی تبریز در سرانجام دور دوم مسابقات

به گزارش وبلاگ اخبار جدید و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، دور دوم این مسابقات به مسافت 132 و نیم کیلومتر در جهت سونگای پتانی تا تاتاپینگ برگزار گردید که تیم پتروشیمی تبریز در این مرحله پیروز شد در رده بندی تیم های آسیایی به مقام پنجم دست یابد.

در نخستین مرحله این رقابت ها که روز پنجشنبه برگزار گردید تیم پتروشیمی تبریز در رده بندی تیم های آسیایی سوم شده بود.

در رده بندی بین کل تیم ها، پتروشیمی تبریز که در نخستین روز در صندلی یازدهم نهاده شد در سرانجام دومین روز این رقابت ها به صندلی چهاردهم رفت.

صندلی رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز در بین رکابزنان آسیایی در دومین روز این رقابت ها تغییر کرد و مهدی سهرابی از صندلی چهارم به صندلی سوم رسید.

امیرکلاهدوز در صندلی پانزدهم نهاده شد در حالی که روز گذشته در صندلی 28 بود. بهنام خسروشاهی نیز در دومین روز تور لانکاوی در صندلی 31 نهاده شد. وی در نخستین روز رقابت ها در صندلی نهم ایستاد.

قادر میزبانی نیز در صندلی 35 ، میرصمد پورسیدی در صندلی 36 و وحید غفاری در صندلی سی و هفتم نهاده شد.

مرحله سوم تور دوچرخه سواری لنکاوی مالزی به مسافت 166 و نیم کیلومتر امروز (شنبه) از کمپا آغاز و تا کوالالامپور ادامه می یابد.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با شش رکابزن در این رقابت ها حضور دارد.

تیم های ملی دوچرخه سواری هنگ کنگ، اندونزی، مالزی و تیم های باشگاهی از ایران، کلمبیا، ژاپن، سنگاپور، چین و چند تیم اروپایی و آسیایی دیگر در این رقابت ها حضور دارند.

در تور یکهزار و 495 کیلومتری دوچرخه سواری مالزی که در 10 مرحله و در 10 روز برگزار می گردد، دوچرخه سواران از هشت استان مالزی عبور نموده و رقابت ها در شهر کوالا مرکز ایالت ترانگانو سرانجام می یابد.

طولانی ترین جهت این رقابت ها با بیش از 230 کیلومتر در مرحله هفتم این تور است که رکابزنان از شهر کوتا تینگی رقابت را آغاز می نمایند و تا شهر پکان در استان پهنگ رکاب خواهند زد.

منبع: تسنیم

به "عنوان پنجم برای پتروشیمی تبریز در سرانجام دور دوم مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان پنجم برای پتروشیمی تبریز در سرانجام دور دوم مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید