لیگ جهانی کاراته ، بهمن عسگری با کسب مدال طلا المپیکی شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بهمن عسگری با کسب مدال طلای رقابتهای لیگ جهانی، سهمیه خود را برای حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو قطعی کرد.

لیگ جهانی کاراته ، بهمن عسگری با کسب مدال طلا المپیکی شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، کاراته کای وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ایران که سال 2020 را با طلای رقابتهای شیلی شروع نموده بود، در رقابتهای فرانسه نیز به نشان طلا دست یافت تا سهمیه حضور در بازی های المپیک را برای خود قطعی نموده باشد. وی که تا پیش از این مسابقات با 6712 امتیاز در صدر جدول رنکینگ المپیکی قرار داشت، با این طلا 990 امتیاز دیگر کسب کرد تا هم از رقبا فاصله بگیرد و هم سهمیه خود را قطعی کند.

این کاراته کای کشورمان در حضور بعضی از بهترین های جهان از جمله رافائل آقایف آذربایجانی، کن نیشمورا ژاپنی، لوئجی بوسا ایتالیایی، استانیسلاو هورنا اکراینی و… پیروز به کسب این نشان طلای با ارزش شد.

وی در فینال مبارزات وزن 75- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته وان پاریس، برابر لوگان داکاستا فرانسوی نهاده شد و در حالی که رقیب از حمایت تماشاگران حاضر در سالن سود می برد، عسگری به خوبی مبارزه کرد و با کسب پیروزی به نشان دست یافت.

عسگری در مرحله نیمه نهایی برابر گونزالس از شیلی ‬2 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شده بود. وی بعد از یک دور استراحت داشت، توماس سور انکروینن از فنلاند را هشت بر صفر، ایوان کوربایف از بلاروس و کازنتسوف از روسیه را با نتایج مشتابه 3 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

  • روز تلخ برای ایران در لیگ جهانی کاراته وان
منبع: همشهری آنلاین

به "لیگ جهانی کاراته ، بهمن عسگری با کسب مدال طلا المپیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته ، بهمن عسگری با کسب مدال طلا المپیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید