متلک گزارشگر اصفهانی به مرد محبوب استقلال!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی در اصفهان برگزار گردید که بینندگان تلویزیونی گزارش این ملاقات را به وسیله تلویزیون مشاهده می کردند.

متلک گزارشگر اصفهانی به مرد محبوب استقلال!

گزارشگر اصفهانی این ملاقات در اوایل این مصاف حساس پس از به تصویر کشیده شدن چهره ژوزه مورایس (سرمربی پرتغالی تیم سپاهان) به تعریف و تمجید از اخلاق و رفتار سرمربی تیم شهرش پرداخت و گفت: کاش همه مربیان خارجی مثل مورایس خوش اخلاق باشند.

طرفداران تیم استقلال که این هفته ها پس از اتفاقات مربوط به حکم کمیته انضباطی به شدت ریکاردو ساپینتو را مورد تشویق و حمایت خودشان قرار داده و از نتایج اخیر استقلال با این نام مرد پرتغالی به شدت راضی هستند بلافاصله در فضای مجازی علیه گزارشگر بازی موضع گرفته و حمله شدیدی را علیه گزارشگر بازی شروع کردند.

طرفداران استقلال از این صحبتهای گزارشگر بازی پرسپولیس دلخور بودند و همچنان به حمایت از ساپینتو پرداخته و معتقد بودند نباید کسی به این شکل به سرمربی استقلال بی احترامی کند.

یادآور می گردد؛ در آخرین حکم کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو با محرومیت 4 جلسه ای و پرداخت 10 درصد از کل مبلغ قراردادش با استقلال محکوم شده اما باشگاه استقلال نسبت به این رای شکایت نموده است.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "متلک گزارشگر اصفهانی به مرد محبوب استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متلک گزارشگر اصفهانی به مرد محبوب استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید