مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هافبک تازه وارد سپاهان مدعی است کوشش دو ساله اش برای دریافت مطالبات از پرسپولیس بی نتیجه ماند تا مجبور به شکایت از این بابت گردد.

مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم!

به گزارش ورزش سه، فرشاد احمدزاده که در آخرین ساعات جابجایی زمستانی فصل نوزدهم مجبور به ترک این باشگاه شد، علیرغم وعده چند باره مدیران این تیم، هنوز پیروز به دریافت مطالبات خود نشده است.

احمدزاده که طی جلساتی که با مدیران پرسپولیس داشته، بخش اعظمی از مطالبات خود را بخشیده بود، امیدوار بود طبق وعده ای که مدیران وقت این تیم داده بودند بتواند به جامانده طلب خود را دریافت کند. با این حال علیرغم تغییرات چند باره در بخش مدیریت، او همچنان در دستیابی به این مهم ناکام مانده تا مجبور به پیگیری آن به وسیله قانونی گردد.

وینگر سابق پرسپولیس که در این فصل به سپاهان پیوسته در اینباره می گوید: من نمی خواستم و نمی خواهم این اتفاق بیفتد. پرسپولیس و طرفداران آن همواره برایم صندلی ویژه ای دارند و طی مدتی که از این تیم جدا شدم بار ها در کوشش بودم تا با تعامل و توافق دو طرفه این مشکل حل گردد. حتی بار ها درخواست باشگاه پرسپولیس برای تخفیف را قبول کردم و آن ها هر بار با وعده اینکه با این تخفیف قطعا مطالبات پرداخت خواهد شد، نسبت به آن بی توجه بودند.

احمدزاده در ادامه گفت: در آخرین ساعات جابجایی به من گفتند تیم خودت را معرفی کن و من طی این مدت هیچ گلایه ای نداشتم. همان زمان گفتند پولت را تا ریال آخر دریافت خواهی کرد و من گفتم هیچ بحث اقتصادی ندارم. گفتند تخفیف بده تا فلان روز پولت را واریز کنیم، اما از آن موقع نزدیک به دو سال گذشته است و هیچکس جواب نمی دهد. وقتی توجه نمی نمایند و برخوردشان به این شکل است باید چه کرد؟ من همواره برای پرسپولیس و طرفدارانش احترام قائل هستم، اما وقتی مدیران آن به تعهد و قولی که می دهند عمل نمی نمایند باید چه کنم؟ من تخفیف بزرگی هم در این رابطه دادم، اما به نظر می رسد آن ها نمی خواهند کاری انجام دهند و مجبور شدم به وسیله وکیل پیگیر این موضوع باشم.

منبع: فرارو

به "مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجبورم کردند از پرسپولیس شکایت کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید