مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور بیان کرد مجوز این مسابقات از سوی وزارت بهداشت صادر شد و این رقابت ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امیر زندی، سرپرست برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور گفت: ما از قبل تمامی موارد بهداشتی را در نظر گرفته بودیم و برنامه ریزی طی روزهای اخیر برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا شده بود. به همین دلیل و بعد از مذاکرات اجرا شده بین رئیس فدراسیون بدنسازی و مسئولان وزارت بهداشت، مجوز برگزاری اولین دوره مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی اضافه نمود: دکتر رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با نگاه مثبتی که به این رشته ورزشی و این مسابقات داشتند، مجوز برگزاری مسابقات را در نامه ای به دکتر علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند.

سرپرست برگزاری مسابقات فیتنس قهرمانی کشور اعلام نمود: از تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات در روز ثبت نام نتیجه منفی تست PCR که مربوط به 48 ساعت قبل باشد را دریافت خواهیم کرد و هیچ فردی بدون اینکه تست منفی ارائه دهد، وارد سالن نخواهد شد. همچنین گندزایی و مراحل ضدعفونی، رعایت فاصله اجتماعی و دیگر مسائل مربوط به پروتکل های بهداشتی به صورت کاملا جدی و دقیق در مسابقات فیتنس اجرا خواهد شد.

زندی در خاتمه گفت: امیدوارم با تلاشی که فدراسیون بدنسازی انجام داده، بتوانیم اولین دوره مسابقات فیتنس را طی روزهای 19 و 20 فروردین ماه به بهترین شکل در هتل اسپیناس پالاس برگزار کنیم. فردا (چهارشنبه) مراحل ثبت نام ورزشکاران نیز در همان محل مسابقات انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز برگزاری مسابقات فیتنس از سوی وزارت بهداشت صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید