مرد عنکبوتی، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با گذر از فیلم پلنگ سیاه به جایگاه دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما دست پیدا کرد.

مرد عنکبوتی، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ شد

به گزارش صبا به نقل از ددلاین، فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در سومین آخر هفته اکران خود به رقم فروش 1.37 میلیارد دلار در سطح دنیا رسید و با گذر از فیلم پلنگ سیاه که پیش تر 1.34 میلیارد دلار فروش نموده بود تبدیل به دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد.

جدیدترین قسمت مرد عنکبوتی در این آخر هفته از 61 بازار بین الملل، 78.3 میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود در دنیا را به عدد 759 میلیون دلار رساند.

ماجراجویی های مرد عنکبوتی در آمریکا نیز در این آخر هفته با کسب 52.7 میلیون دلار و صدرنشینی در گیشه ادامه پیدا کرد و به این ترتیب مجموع فروش داخلی این فیلم به عدد 609 میلیون دلار رسید.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در گیشه داخلی آمریکا نیز با گذر از شگفت انگیز های 2 محصول دیزنی به جایگاه دهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا دست پیدا کرد.

از نکات جالب گیشه این هفته کاهش 64 درصدی فروش فیلم چهارم ماتریکس بود که با 3.8 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم نهاده شد. جدیدترین ماتریکس در میان 15 فیلم پرفروش هفته گذشته بیشترین افت را داشت.

منبع: فرارو

به "مرد عنکبوتی، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد عنکبوتی، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید