مصدومیت شدید آنسو فاتی از ناحیه زانو، خانه نشینی حداقل یک ماهه در انتظار ستاره بارسلونا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، ستاره جوان خط حمله تیم فوتبال بارسلونا در جریان بازی این تیم مقابل رئال بتیس دچار مصدومیتی شده است که ممکن است او را برای مدتی طولانی از میادین دور نگه دارد.

مصدومیت شدید آنسو فاتی از ناحیه زانو، خانه نشینی حداقل یک ماهه در انتظار ستاره بارسلونا

به گزارش وبلاگ اخبار جدید و به نقل از نشریه مارکا، آنسو فاتی، مهاجم تیم فوتبال بارسلونا در جریان بازی امشب (شنبه) کاتالان ها مقابل بتیس از ناحیه مینیسک زانوی پای چپ آسیب دیدگی شده است.

باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه ای رسمی در سایت خود این خبر را اعلام نموده اما اشاره به مدت دقیق خانه نشینی بازیکن اسپانیایی خود نداشته است. در این بیانیه آمده است که در روزهای آینده باید معاینات تکمیلی روی پای فاتی صورت بگیرد تا میزان دقیق مصدومیت او مشخص گردد.

این مصدومیت در نیمه اول دیداری که بارسلونا آن را با نتیجه 5 بر 2 برد گریبان فاتی را گرفت، زمانی که تکل مندی بازیکن بتیس او را سرنگون کرد و منجر به اعلام یک پنالتی به سود بارسا شد که البته آنتوان گریزمان آن را به هدر داد.در این صحنه زانوی پای چپ فاتی دچار پیچ خوردگی نسبتا شدیدی شد اما او پزشکان با تأیید پزشکان اجازه گرفت که تا پایان نیمه در زمین بماند و بین دو نیمه جای خود را به لیونل مسی داد.

مصدومیتی که طبق بیانیه باشگاه بارسلونا فاتی دچارش شده است در خوشبینانه ترین حالت حداقل او را برای یک ماه خانه نشین خواهد نمود و این یعنی که او بازی های تیم ملی اسپانیا در ماه جاری را از دست خواهد داد. این خبر برای رونالد کومان سرمربی بارسلونا و طرفداران این تیم بسیار تلخ خواهد بود چرا که فاتی یکی از بهترین بازیکنان آبی و اناری ها در این فصل و جزو بازیکنان ترکیب اصلی این تیم بود. فاتی با 5 گل بهترین گلزن این فصل بارسلونا پس از لیونل مسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مصدومیت شدید آنسو فاتی از ناحیه زانو، خانه نشینی حداقل یک ماهه در انتظار ستاره بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت شدید آنسو فاتی از ناحیه زانو، خانه نشینی حداقل یک ماهه در انتظار ستاره بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید