معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مراکز خرید بلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید موجود در شهر آنتالیا در کشور ترکیه می باشد. منطقه بلک یکی از منطقه ها توریستی و بسیار زیبا و در واقع اعیان نشین آنتالیا است. گردشگران ایرانی نیز معمولا به این منطقه و مراکز خرید واقع در آن توجه زیادی دارند و از آنها دیدن می کنند. منطقه بلک در 29 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و سواحل زیبا و دیدنی، هتل های لوکس و مدرن و انواع دیگر مراکز تفریحی و مراکز خرید را در خود جای داده است.

معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!

اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درمورد مراکز خرید بلک آنتالیا را دارید پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

منطقه بلک در آنتالیا

منطقه بلک در حدود 30 کیلومتری شهر آنتالیا در کشور ترکیه قرار گرفته است. شهر ساحلی آنتالیا یکی از معروف ترین و محبوب ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید منطقه بلک آنتالیا و آب و هوای دلچسب و مطبوع باعث شده تا به یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه تبدیل شود. علاوه بر جاذبه های طبیعی مثل ساحل و آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، قرار داشتن هتل های لوکس، مراکز سرگرمیی متنوع و مراکز خرید لاکچری از برندهای معتبر باعث محبوبیت بیشتر شهر آنتالیا میان گردشگران شده است. منطقه بلک با داشتن این نقاط گردشگری و طبیعت زیبا مردم بومی و گردشگران را به سمت خود جلب می کند تا از این امکانات و زیبایی ها لذت ببرند.

مرکز خرید بوینر اسپرت بلک

مرکز خرید بوینر اسپرت بلک یکی از معروف ترین و لاکچری ترین مراکز خرید بلک آنتالیا است. برندهای بسیار معروف و محبوبی مثل گوچی، زارا، ال سی وای کی کی، نایکی، اسیکس و آدیداس شعب فروش مستقیم خود را در این مرکز خرید راه اندازی کرده اند. شما می توانید در این مرکز خرید اجناسی مانند لباس و پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات، ساعت و کفش خریداری کنید. قیمت محصولات موجود در این مرکز خرید بالاتر از مراکز دیگر است چون اجناس همگی از برندهای معتبر و با کیفیت بسیار بالا هستند. در ضمنً باید بدانید که این مرکز خرید در روزهای شنبه تعطیل است.

شنبه بازار لائوار بلک، یکی از مراکز خرید بلک آنتالیا

اگر به بازارهای شلوغ و پرجمعیت و انرژی پویای موجود در آن ها علاقه دارید پس دیدن کردن از شنبه بازار لائوار بلک که یکی از مراکز خرید بلک آنتالیا است می تواند تجربه بسیار جالبی برای شما به ارمغان داشته بیاورد. در این بازار هر هفته در روز شنبه دست فروشان اجناس مختلف و متنوعی با قیمت پایین تر از مراکز خرید را به خریداران عرضه می کنند. این بازار در نزدیکی ساحل قرار گرفته است و می تواند سرگرمی و وقت گذرانی جالبی باشد. هنگام خرید در این بازار بهتر است دقت لازم را به خرج دهید چون گاهی اوقات اجناس فیک و تقلبی با قیمت محصول برند و اصلی فروخته می شود.

مرکز خرید شی مال بلک یکی از بهترین مراکز خرید بلک آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید بلک آنتالیا مرکز خرید شی مال بلک می باشد. تقریبا نیمی از فروشگاه های این مرکز خرید اجناسی از برند های ترکی را به فروش می رسانند. از مزایای مرکز خرید شی مال بلک می توان به این نکته اشاره کرد که علاوه بر داشتن فروشگاه ها و مغازه های لاکچری دارای مراکز سرگرمیی مانند شهربازی، فودکورت و سینما نیز هست. مرکز خرید شی مال بلک هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است.

مرکز خرید اوت لت دیپو بلک، از اقتصادی ترین مراکز خرید بلک آنتالیا

کسانی که بیشتر به ترکیه و شهر آنتالیا سفر می کنند مطمئنا نام مرکز خرید اوت لت دیپو بلک را شنیده اند و از لذت خرید کردن در یکی از ارزان ترین مراکز خرید بلک آنتالیا خبر دارند. بیشتر اجناس موجود در این مرکز خرید اجناس برند اما از رده خارج شده و قدیمی تر و یا اجناس فیک و تقلبی هستند اما نقطه مثبت مشترک بین تمام این محصولات و فروشگاه ها قیمت پایین تر آن ها نسبت به دیگر مراکز خرید بلک آنتالیا است.

این مرکز خرید لوکس و مجذوب کننده دارای 90 فروشگاه است و تقریبا تمام اجناس مورد انتظار شما مانند انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم مختلف ورزشی، اکسسوری و جواهرات و ساعت و عینک و…. را با قیمت های شگفت انگیز و منحصر به فرد به شما عرضه می کند.

این مرکز تجاری همه در طول هفته از ساعت 10 تا 22 فعالیت دارد. به یاد داشته باشید که ارزان قیمت بودن محصولات مرکز خرید اوت لت دیپو بلک به معنی بی کیفیت بودن آن ها نیست، در واقع شما می توانید اجناس برند و باکیفیت را با تخفیف فوق العاده خریداری کنید. این مرکز خرید دارای پارکینگ، رستوران بین المللی، شهربازی و 5 سالن سینما است و بنابراین اسباب سرگرمی شما نیز فراهم خواهد بود.

مرکز خرید تراسیتی بلک از لوکس ترین مراکز خرید بلک آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی بلک یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین و بزرگترین مراکز خرید بلک آنتالیا است که به تنهایی به عنوان یکی از مراکز توریستی و گردشگری منطقه بلک آنتالیا به شمار می رود. می توان گفت که هر نوع کالایی با هر نوع برندی که مد نظر شما باشد در این مرکز تجاری پیدا خواهد شد. این مرکز تجاری در تمام روزهای هفته به جز روزهای شنبه از ساعت 10 تا 23 آماده خدمت رسانی به گردشگران و مراجعه کنندگان است. مرکز خرید تراسیتی بلک علاوه بر داشتن انواع فروشگاه های لوکس و مجذوب کننده بخش های رفاهی و سرگرمی مانند فودکورت، سینما، شهربازی و 40 کافه رستوران نیز هست. اگر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه سفر کردید حتما پیشنهاد میکنیم که از مرکز خرید تراسیتی بلک دیدن کنید.

نتیجه گیری

کشور ترکیه یکی از محبوب ترین کشورهای توریستی بین ما ایرانیان است. چندین شهر در این کشور هم بیشتر از دیگر شهرها توریستی محسوب می شوند و شهر ساحلی آنتالیا یکی از این شهرهای زیبا و توریستی است. منطقه بلک در 29 تا 30 کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است و با داشتن چشم انداز ها طبیعی زیبا، آب و هوای مطبوع و دلچسب، ساحل و امکانات سرگرمیی و مراکز خرید لاکچری و متنوع به یکی از مراکز سرگرمیی و گردشگری در این ناحیه تبدیل شده است. امکانات سرگرمیی مجذوب کننده ساحلی و آبی، پارک آبی، زمین گلف نیز از دیگر جاذبه های گردشگری منطقه بلک آنتالیا به شمار می رود.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین مراکز خرید بلک آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا با مزایای هر کدام و تفاوتشان با یکدیگر آشنا شوید تا در سفر بعدی تان به شهر زیبای آنتالیا از این مراکز خرید دیدن کرده و اجناس مورد نیاز و مورد پسند خود را نیز از بهترین برندها خریداری کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید