نحوه فعالیت دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام ماه رمضان مشخص شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، دانشگاه الزهرا (س) پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا نحوه استمرار فعالیت ها را تا خاتمه ماه مبارک رمضان توضیح داد.

نحوه فعالیت دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام ماه رمضان مشخص شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه درباره فعالیت این دانشگاه از 23 فروردین لغایت انتها ماه مبارک رمضان (هفته اول خردادماه) شرح داد. مطابق این اطلاعیه که پیرو بخشنامه های ابلاغی سازمان امور استخدامی و تصمیمات ستاد ملی کرونا است، ساعات کاری دانشگاه از 23 فروردین تا انتها ماه مبارک رمضان از 7 صبح (با 30 دقیقه فرجه) لغایت 14 معین شده است و افراد بر حسب شیفت بندی اجرا شده توسط مقام مافوق ملزم به حضور در محل کار یا دورکاری هستند؛ لذا کلیه افرادی که باید در روز های شیفت بندی خود حاضر شوند ملزم به رعایت ابلاغیه وزارت بهداشت در خصوص ضروریات سلامت محیط و کار در محیط اداری، و راهنمای بهداشت شغلی هستند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که اعضای با سن بالای 60 سال و یا دارای بیماری زمینه ای تا اطلاع بعدی به صورت دورکاری وظایف خود را انجام می دهند و کارکنانی که ماهیت کارشان به گونه ای است که امکان دورکاری ندارند یا ابزار لازم برای دورکاری را در اختیار ندارند در شیفت دورکاری باید از مرخصی فوق العاده استفاده نمایند.

کارکنانی که نمی توانند در شیفت حضوری در دانشگاه حاضر شوند یا وظایف شان را در شیفت دورکاری انجام دهند باید مرخصی استحقاقی بگیرند.

لازم به ذکر است دانشگاه الزهرا (س) گفت که تصمیمات جدید بر مبنای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه فعالیت دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام ماه رمضان مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعالیت دانشگاه الزهرا (س) تا سرانجام ماه رمضان مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید