کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: کلاس های آموزشی غیر حضوری مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه از 22 شهریورماه شروع می گردد.

کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه شروع می گردد

حسن، ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید، با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط حاکم در منطقه کلاس های آموزشی دانشگاه از 22 شهریور آغاز خواهد شد و همچنین دانشجویان تا 14 شهریور ماه فرصت انتخاب واحد را داشتند.

ولی زاده توضیح داد: تمام کلاس های 16 هفته ای مقطع کارشناسی به صورت الکترونیکی (اعم از برخط و غیربرخط) در سامانه جامع آموزش مجازی دانشگاه (جام) به آدرس jam2.azaruniv.ac.ir برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام کرد: در این راستا، اساتید دانشگاه موظف هستند 50 درصد تعداد هفته ای یعنی (8 هفته از 16 هفته تدریس) را در همان سامانه به صورت برخط تدریس نمایند و دانشجویانی که به دلایل موجه، قادر به حضور در کلاس های تدریس به صورت آنلاین نیستند میتوانند از فایل های پیوست در همان سامانه استفاده نمایند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی ارشد اضافه کرد: کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز صرفا در همان سامانه و به صورت برخط برگزار خواهد شد اگر با تشخیص استاد احتیاج به برگزاری کلاس به صورت حضوری باشد نیز در صورت هماهنگی با گروه و دانشکده و رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع است.

ولی زاده در خصوص برگزاری کلاس های دانشجویان دکتری اظهار داشت کرد: دانشجویان مقطع دکتری ورودی های قبل از 1399، نحوه برگزاری کلاس دروس خود را از مدیر گروه خود باید پیگیری نمایند.

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص شیوه برگزاری کلاس برای ورودی های جدید گفت: برای برگزاری کلاس های این مقطع متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: اساتید مؤکدا توصیه می گردد که کلاس ها به صورت منظم و طبق برنامه هفتگی برگزار نمایند و در صورت برگزار نشدن جلسه خاص، کلاس جبرانی آن در همان هفته ترجیحا روز پنجشنبه برگزار گردد و همچنین ارزشیابی و آزمون دروس به صورت منظم و مستمرّ در طول نیمسال انجام بگیرد و سهم کمتری از نمره به آزمون نهایی نیمسال اختصاص یابد.

ولی زاده با اشاره به اسکان دانشجویان در خوابگاه اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلیِ متقاضیِ اسکان در خوابگاه دانشجویی از امکانات خوابگاه اسکان در اتاق حداکثر دو نفره و غذای دانشجویی به صورت بیرون بر، برخوردار خواهند شد.

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در ادامه اظهارکرد: تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مدت حضور در دانشگاه، متعهد به رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط اعلام شده توسط مرکز بهداشت و درمان دانشگاه هستند و همچنین در بدو ورود به دانشگاه، ملزم به مراجعه به مرکز مذکور جهت دریافت گواهی سلامت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های غیر حضوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از 22 شهریور ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید