نشست شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار گردید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: فیلم های جشنواره فیلم فجر در البرز به نمایش در می آید.

نشست شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار گردید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ اخبار جدید، جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره با حضور محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس گروه سینمایی و معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، رؤسای انجمن های سینمایی، مدیران سینما ها و بعضی از اهالی رسانه، برگزار و در آن درباره نحوه برگزاری جشنواره در استان، برگزاری و اختصاص سالن های نمایش ویژه خانواده معظم شهدا، برگزاری برنامه های جنبی صحبت هایی مطرح شد.

در این نشست محمود دهقان هراتی، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با اشاره به تدارک برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان، گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش فیلم های منتخب جشنواره که به صورت همزمان با تهران در سالن های نمایش فیلم استان البرز پخش می گردد، از شاخص ترین این برنامه ها به شمار می آید.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه این نشست خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز، فرصت بسیار مغتنمی برای علاقه مندان به هنر هفتم و بعلاوه سینماگران و فعالان سینمایی استان است که در کنار این رویداد به معرفی ظرفیت های سینمایی و فراوری فیلم در استان البرز بپردازند.

دهقان هراتی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا و نظارت دقیق اداره کل ارشاد البرز بر این امر گفت: مکان اکران فیلم های جشنواره فجر در استان البرز، تعداد فیلم ها و زمان های اکران پس از قطعی شدن هماهنگی ها اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید