نصب 110 دستگاه دوربین در خیابان های رشت

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، خبرنگاران/گیلان رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه 110 دستگاه دوربین نظارتی در خیابان و پل های شهر نصب می شود، گفت: اجرای این امر برای شرایط ترافیک موثر خواهد داد.

نصب 110 دستگاه دوربین در خیابان های رشت

اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه در یکصدو بیست و یکمین با اشاره به گرامیداشت هفته حمل و نقل گفت: ما قدردان دست اندرکاران حمل و نقل در کلانشهر رشت هستیم.

وی افزود: روان سازی ترافیک در کنار جلوگیری از آلودگی محیط زیست منجر به بهبود شرایط حمل و نقلی شهر می شود.

حاجی پور با اشاره به اینکه خط ریلی تراموای رشت تصویب شده و این خبری خوش برای شهر رشت است، اظهار داشت: همچنین در مجموع 110 دستگاه دوربین نظارتی در خیابان و پل های شهر نصب می شود و اجرای این امر برای شرایط ترافیک موثر خواهد داد.

وی شرح داد: ارائه خدمات خوب از سوی حمل و نقل عمومی منجر خواهد شد که مردم بیشتر به استفاده از تاکسی و اتوبوس راغب خواهند شد و این امر منجر به کاهش تردد خودروهای شخصی در خیابان های شهر می شود.

رئیس شورای شهر رشت از مطالعه طرح نصب دستگاه کارت خوان خبرداد و گفت: اجرای این امر موجب راحتی مردم در پرداخت کرایه تاکسی ها و حل نداشتن پول خرد خواهد شد.

وی با اشاره به تقدیر شورا به صورت نمادین از پیرترین راننده تاکسی رشت اظهار داشت: ما همواره مخاطب مسائل رانندگان تاکسی، اتوبوس و مینی بوس و... هستیم و تلاش ها را مضاعف کرده ایم تا بتوانیم بخشی از مسائل شان حل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نصب 110 دستگاه دوربین در خیابان های رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب 110 دستگاه دوربین در خیابان های رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید