نوبخت: اعتبارات لازم به اجرای طرح های زیربنایی استان اردبیل تزریق می گردد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اردبیل دارای ظرفیت ها و قابلیت های مختلفی برای توسعه است که به همین منظور نگاه دولت نیز به توسعه استان مثبت بوده است.

نوبخت: اعتبارات لازم به اجرای طرح های زیربنایی استان اردبیل تزریق می گردد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ اخبار جدید، محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: اردبیل دارای ظرفیت ها و قابلیت های مختلفی برای توسعه است که به همین منظور نگاه دولت نیز به توسعه استان مثبت بوده و با شایستگی موجود استان انتظار می رود شاهد پیشرفت و گسترش آن در آینده ای نزدیک باشیم.

وی با اشاره به این که تزریق اعتبارات علاوه بر مصوبات اولویت اساسی دولت است اعلام کرد: ارتقای زیرساخت ها و بخش دیگر که مربوط به اشتغال است باید در این زمینه توسعه استانی را با در نظر دریافت طرح های زیربنایی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: موضوع راه آهن از زیرساخت های مهمی است که با در نظر دریافت اعتبارات ویژه به این پروژه باید در راستای توسعه استان به این مهم اهتمام ورزیده گردد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد که این مهم برای ما حائز اهمیت است.

نوبخت توضیح داد: در بخش کشاورزی 185 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و در حوزه گردشگری، آموزش عالی، بهداشت و درمان و صنعت نیز اعتبارات خاصی برای توسعه استان اردبیل مقرر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نوبخت: اعتبارات لازم به اجرای طرح های زیربنایی استان اردبیل تزریق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: اعتبارات لازم به اجرای طرح های زیربنایی استان اردبیل تزریق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید