هزینه اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س) 66 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س)، به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان، 66 درصد کاهش یافت.

هزینه اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س) 66 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ اخبار جدید ، پس از شیوع ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه الزهرا (س) از هفته دوم اسفندماه اقدام به راه اندازی آموزش غیرحضوری کرد. به همین دلیل دانشگاه 786 استاد و 8555 دانشجوی این دانشگاه را ملزم به حضور در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس های آموزش همزمان کرده است. همچنین 2249 درس در این سامانه تعریف شد.

بر همین اساس حدود 35 درصد از اساتید شیوه آموزش آنلاین همزمان را انتخاب کردند و 65 درصد دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می کنند. در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبه رو شده است اساتید، کلاس های خود را همانند قبل با انسجام و بر اساس روال آموزشی دنبال کرده اند.

علی رغم اقدامات اجرا شده تا به امروز، این دانشگاه همواره نیز سعی در به کارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.

بر همین اساس، با پیگیری های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا (س) و مذاکرات اجرا شده با شرکت ایرانسل، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه و همچنین اپلیکیشن طوبی تل، از این پس برای کلیه کاربران اعم از اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف یافته است. لذا هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س)، به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان، 66درصد کاهش یافت.

این تخفیف به شکل اتوماتیک و با اتصال به ip دانشگاه صورت می گیرد و نیازمند اقدام خاصی از سوی اساتید و دانشجویان نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هزینه اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س) 66 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اینترنت برای سامانه های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س) 66 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید