وب کم تازه لاجیتک با قیمت 129 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، شرکت لاجیتک ساعاتی قبل از وب کم Brio 500 رونمایی کرد که مانند مدل C920 رزولوشن 1080p را ارائه می دهد. کاربران با پرداخت 129 دلار می توانند این وب کم را خریداری نمایند. بعلاوه این شرکت از هدست بلوتوثی به نام Zone Vibe 100 هم رونمایی نموده که 100 دلار قیمت دارد. در انتهای این مطلب به این هدست می پردازیم.

وب کم تازه لاجیتک با قیمت 129 دلار معرفی گردید

این وب کم طراحی استوانه ای شکل دارد و از دوربین 4 مگاپیکسلی بهره می برد. در بدنه یک جفت میکروفون تعبیه شده که برای کاهش نویز هنگام تماس های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. از قابلیت های مفید آن می توانیم به امکان بستن دوربین اشاره کنیم تا در مواقعی که نیازی به وب کم ندارید، احتمال سوء استفاده از آن به صفر برسد.

در حالت 1080p، باید به سرعت 30 فریم در ثانیه بسنده کنید و اگر رزولوشن را به 720p برسانید، می توانید از سرعت 60 فریم در ثانیه هم استفاده کنید. اگرچه این مدل بر روی کاغذ تفاوتی با C920 ندارد، اما سخنگوی لاجیتک گفته که در این مدل نو از سنسور بهتری استفاده شده است. زاویه دید دوربین به 90 درجه می رسد ولی به صورت دیجیتالی می تواند زاویه را به 78 یا 60 درجه هم محدود کند.

برای وصل کردن وب کم به مانیتور، ابتدا باید پایه آن را روی مانیتور موردنظر قرار دهید و سپس خود وب کم با آهنربا به پایه وصل می گردد. به لطف همین طراحی، به راحتی قادر به چرخش 360 درجه ای آن هستید.

در نهایت باید به مشخصات هدست بلوتوثی Zone Vibe 100 هم اشاره کنیم. این هدست نسخه بلوتوثی Zone Vibe 125 است که مدت ها قبل راهی بازار شد. لاجیتک می گوید باتری این هدست برای پخش موسیقی حدود 20 ساعت دوام می آورد و در صورت استفاده برای تماس، عمر باتری آن به 18 ساعت می رسد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "وب کم تازه لاجیتک با قیمت 129 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب کم تازه لاجیتک با قیمت 129 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید