و شروعی تلخ که از اهدای زندگی می گوید

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، رویا بهرامی در این داستان مخاطب را توجه می دهد که اهدای عضو به معنای اهدای تک تک ثانیه ها برای زنده ماندن و زندگی کردن است تا در فرهنگ و جامعه ما این مسئله جا افتاده گردد که پیوند اعضا در حقیقت پیوند نفس است، ما در زندگی عزیزان بسیاری را از دست می دهیم و مرگشان برای ما سخت است. پس چه بهتر قبل از این که زیر خاک دفنشان کنیم و به وسیله حشرات موزی از بین بروند با پیوند اعضای این عزیزان بعد از مرگشان جان چندین نفر را از مرگ نجات دهیم و چندین خانواده را شاد کنیم و امید به زندگی را دوباره به قلبشان برگردانیم.

و شروعی تلخ که از اهدای زندگی می گوید

در این داستان خسرو دوران جوانی خود را با رنج و سختی شروع می نماید، با فوت پدربزرگش، در زندگیشان مشکلاتی به وجود می آید و در تصادف ساختگی از طرف عمو پدر خسرو دچار مرگ مغزی می گردد و مادرش با شنیدن این خبر سکته قلبی می نماید و خسرو در دوراهی بین مرگ و زندگی می ماند. خاتمه برگه رضایت نامه پیوند اعضای پدرش را امضا می نماید.

چاپ اول این کتاب سال 1378 به وسیله انتشارات دانش زنجان منتشر شد و اخیرا چاپ دوم را انتشارات بید در 40صفحه با قیمت 90 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "و شروعی تلخ که از اهدای زندگی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "و شروعی تلخ که از اهدای زندگی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید