پژو 2008 تازه از راه می رسد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، پژو 2008 به عنوان یک کراس اوور کوچک اولین بار در سال 2013 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و تا کنون روی خط فراوری واقع شده است.

پژو 2008 تازه از راه می رسد

پژو 2008 خودرویی است که از همان شروع عرضه در بازار جهانی موافقان و منتقدان زیادی را مشغول خود نموده است. حضور این خودرو در بازار ایران هر چند به علت تحریم ها و کاهش سرعت فراوری با چالش روبرو شد، اما اینجا هم بحث درباره این مدل بویژه در رابطه با برچسب قیمت آن داغ است، زیرا گروهی این خودرو را به عنوان یک محصول شهری مناسب قبول دارند، اما در مقابل گروه بزرگی نیز رده قیمتی آنرا نسبت به محصولی که ارائه شد، نامناسب می دانند.

پژو 2008 به عنوان یک کراس اوور کوچک اولین بار در سال 2013 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و تا کنون روی خط فراوری قرار گرفته است. مهمترین تغییر چهره پژو 2008 به مدل سال 2020 آن مربوط می گردد که هم در نمای ظاهری و هم کابین به شدت مجذوب کننده تر از مدل های قبلی خود ظاهر شد.

اکنون در تازهترین خبر مربوط به پژو 2008، رندر های مدل 2024 این خودرو منتشر شده که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. هر چند رندر ها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول تازه نیستند، اما چون منتشر کننده رندر پژو 2008 مدل 2024 سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، بزرگترین تغییر در مقایسه با مدل قبلی به دماغه و بطور خاص جلوپنجره تازه که لوگوی تازه پژو میان آن قرار گرفته است. این جلوپنجره دقیقا از محصولات تازه پژو مانند 308 هاچ بک و واگن و البته 408 فست بک الهام گرفته شده است. طراحی سپر جلو نیز میزبان تغییرات تازهی بوده است. گرافیک چراغ های جلو تغییرات جزئی را نشان می دهد و در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی بازطراحی شده و با گرافیک داخلی تازه از راه رسیده اند. لوگوی تازه پژو اینجا هم حضور دارد.

براساس اعلام کمپانی پژو، در 2008 تازه از سیستم هیبرید ملایم استفاده خواهد شد و احتمالا این فرانسوی در دو تریم 100 و 130 اسب بخاری عرضه می گردد. در بخش جعبه دنده نیز شانس اصلی با نمونه 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک است. این جعبه دنده در هماهنگی با موتور الکتریکی 21 کیلوواتی، سطح بهینه ای از مصرف سوخت (15 درصد بهینه تر) را ارائه می دهد.

نمونه تمام الکتریکی پژو 2008 نیز یکی از مجذوب کننده ترین تریم های این خودرو محسوب می گردد که احتمالا 156 اسب بخار خروجی و برد حرکتی 400 کیلومتر را خواهد داشت.

منبع: فرادید

به "پژو 2008 تازه از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 2008 تازه از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید