کلروفیل مایع چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، به گفته هواداران کلروفیل مایع، این مایع به نوعی معجزه می نماید و ظاهراً به همه چیز یاری می نماید، از بازسازی سلولی گرفته تا ایجاد پوستی درخشنده تا برطرف بوی بدن و افزایش سطح انرژی.

کلروفیل مایع چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟

کلروفیل چیست؟

کلروفیل، رنگدانه سبز روشن موجود در گیاهان است و برای رشد و بقای آن ها حیاتی است. کلروفیل یک عامل کلیدی در فرآیند فتوسنتز است، زیرا انرژی نور را جذب می نماید و به عنوان یک محصول جانبی اکسیژن فراوری می نماید.

کلروفیل مایع ساخته شده از مولکول درون گیاهان و سبزیجات سبز رنگ محلول در آب است که به گفته کارشناسان ممکن است بهتر از کلروفیل خالص در بدن جذب گردد.

کلروفیل مایع را چگونه مصرف کنیم؟

دستورالعمل ها بیشتر توصیه می نمایند روزانه یک قاشق غذاخوری از مایع کلروفیل را مصرف کنید، چه به تنهایی یا محلول در آب یا آب میوه. این ماده شبیه رنگ خوراکی است و نه تنها آب شما را به رنگ سبز تیره در می آورد، بلکه اگر آن را به مقدار کافی سریع قورت ندهید و یا ترجیحا با نی ننوشید، دندان ها و زبان شما را رنگی می نماید. طعم آن تا حدودی ناآشنا است، طعمی از ترکیب خاک، گیاه و کمی فلز.

فواید کلروفیل مایع چیست؟

داده هایی وجود دارد که نشان می دهد کلروفیل مایع باعث فراوری گلبول های قرمز خون می گردد، به این معنی که ممکن است به انتقال اکسیژن به بافت های شما یاری کند؛ که احتمالاً علت این است که چرا بعضی از افراد پس از نوشیدن آن متوجه درخشش پوست خود می شوند.

بعلاوه نشان داده شده است که این مایع زمانی که به صورت موضعی استفاده می گردد به بهبود زخم یاری می نماید، بنابراین، ممکن است فواید ضد پیری بسیار قوی داشته باشد، زیرا بسیاری از مواد موضعی مورد استفاده برای درمان چین و چروک، ریشه در ترمیم پوست دارند. کلروفیل دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی است.

آیا باید کلروفیل مایع مصرف کنیم؟

حقیقت این است که اگر غذایی کامل، تازه و سبز بخورید، برای مثال کلم، اسفناج، مارچوبه، جوانه گندم یا کلم بروکلی، احتمالا مقدار مناسبو موثری از کلروفیل دریافت خواهید کرد، اما اگر هر روز این سبزیجات را در برنامه غذایی نداشته باشیم، احتمال اینکه به مقدار کافی از آن نخورده باشید وجود دارد.

آیا مصرف کلروفیل مایع عوارض جانبی دارد؟

نکاتی را که باید قبل از آغاز یک رژیم روزانه به خاطر بسپارید از این قرار است که بعضی تحقیقات نشان داده اند که استفاده منظم از کلروفیل مایع می تواند باعث حساس شدن پوست به نور خورشید گردد، بنابراین از کرم ضد آفتاب بهره ببرید. اگر متوجه شدید رنگ ادرارتان سبز شده است، نگران نباشید، این بدان معناست که بدن شما مایع را پردازش می نماید و رنگ ادرار باید در عرض چند روز به حالت عادی برگردد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "کلروفیل مایع چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلروفیل مایع چیست و چه فوایدی برای پوست دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید