19 اسفند؛ برگزاری اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم تازه

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، تهران (پانا) - اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم تازه نوزدهم اسفند به وسیله فضای مجازی برگزار می گردد.

19 اسفند؛ برگزاری اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم تازه

آیین اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم نو روز پنجشنبه مورخ 19/12/1400 برگزار می گردد و دعوت نامه ارسالی به استان ها به توضیح زیر است:

مدیر کل آموزش و پرورش استان...

موضوع: اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم نو

سلام علیکم

با احترام و صلوات برمحمد و آل محمد؛ پیرو نامه شماره 1200/257915/404 مورخ 1400/08/18، به استحضار می رساند مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم نو (به توضیح جدول پیوست) با حضور معاون محترم پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع، روز پنج شنبه 1400/12/19 از ساعت 9 تا 11 در فضای مجازی به نشانی http://vc.teo.ir/hamayesh برگزار می گردد. از معاون پرورشی و فرهنگی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، رئیس گروه تحقیق و پژوهش و برگزیدگان آن استان دعوت به عمل می آید که در این همایش به صورت برخط شرکت نمایند.

شایان ذکر است مقالات منتخب در قالب پنل های تخصصی، پس از اتمام همایش از ساعت 11:30 در اتاق های مجازی به توضیح ذیل به وسیله برگزیدگان ارائه خواهد شد.

ـ اتاق تربیت در اکوسیستم نو http://skyroom.online/ch/eine/room1

ـ اتاق تربیت در فضای مجازی http://skyroom.online/ch/eine/room2

ـ اتاق نقش آفرینی مؤثر تربیتی http://skyroom.online/ch/eine/room3

در ضمنً اطلاعات تکمیلی در کانال همایش در بستر شاد https://shad.ir/hamayeshe-mellie-tarbiat) و وب سایت همایش ( https://ncene.sru.ac.ir) بارگذاری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "19 اسفند؛ برگزاری اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 اسفند؛ برگزاری اختتامیه نخستین همایش ملی تربیت در اکوسیستم تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید