دوچرخه سواری

انجام این ورزش برای مردان لازم است

در دنیای ورزش، پیلاتس به عنوان یک روش تناسب اندام محبوب که بر افزایش قدرت، انعطاف پذیری، اصلاح ساختار بدن و تعادل تمرکز دارد، معروف شده و ورزشی ضروری برای آقایان است.

27 اردیبهشت 1402

کارهایی که می توانید در شهر آماریلو در تگزاس انجام دهید

این شهر کوچک و بی اهمیت در دشت های غربی تگزاس، غافل گیری های خوشایندی برای بازدید کنندگان خود دارد و بسیاری از بهترین جاذبه های گردشگری آن و فعالیت هایی که می توان در این شهر انجام داد، رایگان هستند.شهر آماریلو Amarillo در جاده تاریخی واقع شده است. شما می...

22 دی 1401

3 منطقه خوش آب و هوا برای خوش گذرانی در اطراف تهران

در اطراف تهران نواحی خوش آب و هوا و سرسبزی وجود دارند که گزینه مناسبی برای سفری یک روزه یا چند روزه محسوب می شوند.

27 خرداد 1401

راهکارهایی برای کاهش وزن زنانی که در دهه 40 سالگی قرار دارند

چهل سالگی برای بسیاری از زنان یک نقطه عطف بزرگی محسوب می گردد. زنانی که به دهه 40 سالگی می رسند به موفقیت هایی در زمینه شغلی و خانوادگی خود رسیده اند اما ممکن است در کوشش برای کاهش وزن ناکام مانده باشند.

30 تیر 1399

لغو تمام مسابقات ورزش های دانشگاهی تا مردادماه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان طی نامه ای از سوی رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی مسابقات جهانی 2020 تا خاتمه مرداد ماه لغو شد.

26 اردیبهشت 1399

تخریب بخشی از راستا دوچرخه سواری المپیک 2020 توکیو

طوفان هاگیبیس منجر به وارد شدن آسیب به بخشی از جهت مسابقات دوچرخه سواری جاده در بازی های المپیک 2020 توکیو در فاصله نزدیک به 9 ماه تا شروع این بازی ها شد.

17 آذر 1398

چیز هایی در نروژ که احتمالا برایتان جالب است

خبرنگاران: در این مطلب تجارب ورونیکا را از هفت سال زندگی در نروژ را خواهید خواند. در این سال ها، چیز های زیادی از زندگی او تغییر نموده است. از لباس هایی که می پوشد تا تعطیلات سال و کار کردنش. بعضی از این تغییرات به دلیل فرهنگ این کشور و به صورت طبیعی رخ داده،...

30 آبان 1398

عنوان پنجم برای پتروشیمی تبریز در سرانجام دور دوم مسابقات

خبرنگاران: تیم پتروشیمی تبریز در انتها مرحله دوم از نوزدهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری لانکاوی مالزی، در مکان پنجم رده بندی تیمی نهاده شد.

20 آبان 1398

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت در کرمان برگزار می گردد

محمد ابوحیدری در تبادل نظر با مهر اظهارداشت: کرمان یکی از قطبهای ورزش دوچرخه سواری در کشور محسوب می گردد و ورزشکاران ماهری در استان کرمان در حال فعالیت هستند.

10 آبان 1398