شروع لیگ برتر بسکتبال از 22 مهرماه

به گزارش وبلاگ اخبار جدید و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، زمان شروع فصل تازه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست هماهنگی که روز گذشته در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید، نهایی و اعلام شد.

شروع لیگ برتر بسکتبال از 22 مهرماه

در این جلسه که با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری و فرهاد زحتمکش مسئول کمیته مسابقات برگزار گردید، موارد زیر مورد آنالیز نهاده شد:

1- فرم قراردادهای بازیکنان

2- زمان دریافت فیش بانکی ورودیه مسابقات سال 1400

3- زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر آقایان سال 1400

4- زمان ارائه مدارک و ثبت به وسیله سامانه ملی فدراسیون بسکتبال

5- زمان جلسه قرعه کشی مسابقات

6- پروتکل لباس تیم ها (فضای تبلیغاتی نو روی پیراهن بازیکنان)

براین اساس، تیم ها باید تا روز 24 شهریور ماه 1400 جهت حضور در مراسم قرعه کشی که روز 30 شهریور ماه 1400 برگزار خواهد شد، نسبت به پرداخت ورودیه مسابقات اقدام نمایند. بعلاوه نمایندگان باشگاه ها باید نمونه لباس تیم خود را که طبق دستورالعمل های فدراسیون طراحی شده است، در مراسم قرعه کشی همراه داشته باشند. لیگ برتر آقایان از روز 22 مهر ماه رسما شروع خواهد شد، تیم ها باید تا روز 7 مهر ماه مدارک خود را در سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت نمایند.

یادآور می شود، باتوجه به اعلام فیبا آسیا مبنی بر اینکه توپ رسمی مسابقات تا سال 2023 مولتن BG5000 7 می باشد، لذا فصل 1400-1401 لیگ برتر آقایان با این نوع توپ برگزار می شود.

دو تیم نظم آوران سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان که در فصل گذشته به ترتیب پیروز به کسب اسم های اول و دوم لیگ دسته یک آقایان شده بودند، به لیگ برتر صعود کردند و در این دوره از رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع لیگ برتر بسکتبال از 22 مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع لیگ برتر بسکتبال از 22 مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید