بازگشت گلر خبرساز به دروازه استقلال ، معادله شماره یک آبی ها پیچیده شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، این روزها بحث دروازه استقلال و اینکه چه گلری قرار است پیراهن اول این تیم را به تن بکند به یکی از سوژه های روز تبدیل شده است.

بازگشت گلر خبرساز به دروازه استقلال ، معادله شماره یک آبی ها پیچیده شد

به گزترش وبلاگ اخبار جدید آرزوی پیروزیت برای استقلال و آقای نکونام، ممنون بابت روزهایی که ساختین، خدانگهدار. این استوری را موقعی حسین حسینی در پیج شخصی خود گذاشت و رسماً خداحافظی اش را خاطرنشان کرد که نکونام در نشست خبری که داشت نشان داد اعتقادی به حضور حسینی ندارد و پیگیر آمدن گلرخارجی است.

حسینی فصل خوبی را در لیگ بیست و دوم پشت سر نگذاشت و هر آنچه در لیگ بیست و یکم برای خود اندوخته بود در فصل پیش کاملاً از دست داد. موقعی حسینی خودش را از باشگاه استقلال جدا دید که طرفداران مغموم استقلال بعد از فینال جام حذفی مهمترین عامل ناکامی استقلال را گلری حسینی دانستند و خواستار کنار گذاشتن او شدند. از فردای فینال جام حذفی نام پورحمیدی، اخباری و حتی مظاهری سر زبان ها افتاد اما حسینی واکنشی به این مسائل نداشت تا اینکه نکونام سرمربی استقلال شد و در صحبت هایش نشان داد که علاقه ای به ماندن این بازیکن در استقلال ندارد به همین علت بود که کاپیتان استقلال با گذاشتن استوری، خداحافظی خود را به صورت رسمی خاطرنشان کرد، اما همچنان امیدوار است که باز هم در استقلال بماند.

نکونام در پی گلر خارجی است و الویت او کریستوفر کنت گلر آلمانی فولاد است، اما باشگاه فولاد که با پیشنهاد باشگاه استقلال در مورد کنت روبرو شد، رسماً خاطرنشان کرد که او را به استقلال نمی دهد، با توجه به اینکه استقلال و نکونام از جذب کنت تا به این لحظه ناامید شدند در پی گزینه تازه هستند و اینطور که گفته می گردد گلر بعدی که مدنظر نکونام است، گلری از کشور اسپانیا می باشد که استقلالی ها با او وارد مذاکره شدند. نکته اینجا است که مسئولان استقلال اگر قرار است پای گلر خارجی را به تیم شان باز نمایند باید گلری باشد که بدرخشد. تعداد کمی از دروازه بان های خارجی تا به امروز توانستند در لیگ ایران پیروز باشند. می توان اینطور گفت که تقریباً تک ستاره گلرهای خارجی لیگ ایران تا سالیان سال آرمناک پطروسیان بود و در سال های اخیر نیز گلرهایی مثل دخسوس در لیگ درخشیدند. دخسوس آن قدر خوب بود که ویسی در اظهار نظر عجیبی در مورد او گفت: یک گلر خوب بهتر از پدر و مادر خوب است.

با توجه به اینکه حضور گلرهای خوب در لیگ برتر به تعداد انگشت های یک دست هم نرسیده است آیا استقلال می تواند دروازه بان خارجی خوبی در حد آرمناک یا دخسوس جذب کند؟ البته می توان اینطور گفت که هنوز حسینی و استقلال کاملاً به انتهای خط نرسیده اند و با اینکه توافقات اولیه حسینی و مس رفسنجان انجام شده است، اما این بازیکن بدش نمی آید در استقلال بماند حتی اگر به عنوان گلر دوم به کار گرفته گردد. به هر حال این روزها بحث دروازه استقلال و اینکه چه گلری قرار است پیراهن اول این تیم را به تن بکند به یکی از سوژه های روز تبدیل شده است و همه چیز طی چند روز آینده تعیین می گردد.

دیشب هم امیری در یک برنامه زنده تلویزیونی خاطرنشان کرد احتمال بازگشت حسین حسینی به استقلال وجود دارد. باید دید آیا آبی ها فصل بعد را هم با حسینی شروع خواهند کرد یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشت گلر خبرساز به دروازه استقلال ، معادله شماره یک آبی ها پیچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت گلر خبرساز به دروازه استقلال ، معادله شماره یک آبی ها پیچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید