تیم والیبال فولاد سیرجان صدرنشین شد

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، در خاتمه روز دوم تورنمنت والیبال جام دریاچه ارومیه و در جدول رده بندی فولاد سیرجان با 2 برد در صدر جدول است، آذرباتری با یک برد دوم است، شهرداری ورامین نیز با همین تعداد برد در صندلی سوم ایستاده و شهرداری ارومیه با 2 باخت در رده چهارم واقع شده است.

تیم والیبال فولاد سیرجان صدرنشین شد

ملاقات تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار گردید که در آن، تیم شهرداری ارومیه ست های سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 17 به سود خود انتها داد و در ست های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 15 بر 10 به فولاد سیرجان باخت.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه نیز در دومین روز مسابقات چهارجانبه دریاچه ارومیه با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری ورامین به پیروزی رسید.

در این ملاقات، آذرباتری ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 19 را به نفع خود به انتها رساند و شهرداری ورامین هم ست دوم را با امتیاز 25 بر 17 از آن خود کرد.

عصر امروز پنجشنبه در آخرین روز مسابقات، ابتدا فولاد سیرجان ایرانیان با شهرداری ورامین از ساعت 16 و سپس شهرداری ارومیه با آذرباتری از ساعت 18 و 30 دقیقه به ملاقات هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم والیبال فولاد سیرجان صدرنشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال فولاد سیرجان صدرنشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید