خوشحالی نو مسی به سبک آمریکایی ها!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مسی شب گذشته در ملاقات اینترمیامی برابر اورلاندو سیتی بار دیگر ستاره درخشان تیمش بود و نقش مهمی در پیروزی آنها ایفا کرد.

خوشحالی نو مسی به سبک آمریکایی ها!

این بازیکن دو گل از سه گل تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد تا اینترمیامی با درخشش او از سد اورلاندو سیتی عبور کند و راهی مرحله بعدی رقابت های لیگز کاپ گردد.

این ستاره آرژانتینی حالا تنها در سه بازی برای تیم تازهش به میدان رفته اما پیروز شده است رکورد پنج گل زده را به نام خودش ثبت کند. او بعلاوه در طول این سه بازی یک پاس گل هم ارسال نموده است.

مسی پس از گلزنی در بازی قبلی برابر آتلانتا شادی گل خاصی را به نمایش گذاشته بود که حدس های بسیاری پیرامون آن صورت گرفت اما شادی گل امروز او باعث شد که بسیاری علت اصلی این شادی پس از گل را متوجه شوند.

به نظر می رسد که شادی گل تازه این بازیکن مربوط به چهره های معروف و محبوب مربوط به فیلم های مارول است که هواداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

شادی پس از گل مسی در بازی برابر آتلانتا شبیه به حرکت معروف ثور، یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه فیلم ها، بوده و شادی شب گذشته او هم در واقع حرکت نمادین پلنگ سیاه، دیگر شخصیت محبوب مارول، که هر دو عضوی از گروه مجذوب کننده و سرشناس این فیلم ها ملقب به انتقام جویان هستند بوده است.

استفاده از شخصیت های مربوط به مجموعه فیلم های مارول قبلا هم در جهانی فوتبال رخ داده و حالا نوبت به مسی رسیده تا علاقه اش به این شخصیت ها را نشان دهد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "خوشحالی نو مسی به سبک آمریکایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی نو مسی به سبک آمریکایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید