فروش پنج میلیونی Borderland 3 ظرف پنج روز

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، به نظر می رسد که بوردرلندز 3 (Borderlands) بواسطه استقبال غیرقابل باور طرفدران، سخت مشغول شکستن رکوردهای مختلف است.

فروش پنج میلیونی Borderland 3 ظرف پنج روز

طبق اعلام توکی گیمز (2K Game) و استودیوی گیرباکس (Gearbox Software)، بازی بوردرلندز 3 طی 5 روز اول عرضه خود، به مرز فروش 5 میلیونی رسیده است. مطابق این گزارش، فروش این بازی 50 درصد بیشتر از نسخه قبلی در مدت مشابه بوده است، که آنرا به سریع ترین و پرفروش ترین عنوان فروخته شده برای کامپیوترهای شخصی در یک پنجره 5 روزه در تاریخ شرکت توکی بدل می سازد.

علاوه بر آن، این میزان فروش، درآمد کل مجموعه بوردرلندز را به بالای یک میلیارد دلار رسانده است. رقمی که آنرا به دومین فرانچایز شرکت توکی که به این مهم نائل آمده است تبدیل می کند.

همچنین از آنجاییکه بیش از 70 درصد از خریداران بازی در این 5 روز، آنرا بصورت دیجیتالی تهیه کرده اند، این بازی رکورد بیشترین نرخ فروش دیجیتالی یک عنوان چند پلتفرمی را در تاریخ توکی بدست آورده است. این را هم اضافه کنید که بوردرلندز 3 بیشترین میزان پیش فروش را همزمان در تاریخ توکی، و فروشگاه اپیک بدست آورده است.

در سایت توییچ هم بوردرلندز 3 در روز انتشار بیشترین تماشاگر را به خود جلب کرد، و از آن زمان هنوز هم بین 5 بازی با بیشترین تماشاگر واقع شده است، رقمی در همین مدت از نصف کل میزان تماشای نسخه قبلی طی 7 سال گذر کرده است.

بازی بوردرلندز 3 در سیزدهم سپتامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش پنج میلیونی Borderland 3 ظرف پنج روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش پنج میلیونی Borderland 3 ظرف پنج روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید