معرفی اپلیکیشن Daily Yoga؛ یوگا، مدیتیشن و تناسب اندام

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اپلیکیشن Daily Yoga، یکی از برترین اپلیکیشن ها برای تناسب اندام، یوگا و مدیتیشن است. همان طور که می دانید یوگا و مدیتیشن نقش بسزایی در سلامتی و زندگی سالم دارند و می توانند به شما یاری نمایند به تناسب اندام برسید، فکر خود را برنامه ریزی کنید و آرامش بیابید.

معرفی اپلیکیشن Daily Yoga؛ یوگا، مدیتیشن و تناسب اندام

یوگا، سراسر بدن را با تمرکز روی تنفس و دم و بازدم درست، به هم مرتبط می نماید که سبب می گردد درک شما از بدن خود بالاتر برود. در نتیجه سطح آگاهی بالاتر می رود و باعث می گردد تا به بدن خود گوش دهید، نسبت به آن مهربان تر باشید و آن را سالم نگه دارید. علاوه بر تأثیر به سزایی که یوگا روی فکر می گذارد، نقش زیادی هم در سلامت و انعطاف بدن دارد. به همین دلیل می خواهیم اپلیکیشن Daily Yoga را معرفی کنیم که یکی از برترین اپلیکیشن ها برای یوگا در خانه است.

همان طور که می دانید، افراد زیادی که در حال حاضر به عنوان مربی یوگا فعالیت می نمایند، این ورزش را در خانه به طور حرفه ای تجربه نموده اند. بسیاری از افراد به خاطر مسائل اقتصادی، سختی رفت و آمد، مشغله کاری و… از رفتن به مراکز یوگا خودداری می نمایند اما مسلما همه ما می دانیم که رفتن به مراکز آموزش یوگا تنها راه یک تمرین عالی نیست؛ چرا که امروزه با توجه به استفاده روز افزون از اینترنت، ویدیوهای آموزشی بسیار زیاد و بعلاوه اپلیکیشن های بسیار فوق العاده ای برای یادگیری هر چه بهتر یوگا وجود دارند که می توانید به استفاده از آن ها به اهداف خود برسید. اپلیکیشن Daily Yoga اما به برترین شکل ممکن به شما آموزش می دهد تا به درستی مدیتیشن کنید، لذت ببرید و به تناسب اندام ایدئال خود برسید.

اپلیکیشن Daily Yoga، شامل قابلیت های بسیاری است که از جمله برترین آن ها یوگای صورت است. به این ترتیب که با رعایت اصول و انجام مداوم تمرین ها می توانید چین و چروک صورت خود را کاهش دهید، پوست خود را شاداب و با طراوت کنید و جریان خون را در این قسمت از بدن بهبود ببخشید.

بخش گوش دادن (Listen) سه زیر مجموعه دارد که شامل مدیتیشن ، موسیقی آرامش بخش و موسیقی برای خواب می گردد. در بخش مدیتیشن با فایل های صوتی همراه با موسیقی آرام در پس زمینه، می توانید مدیتیشن کنید و فکر خود را آزاد سازید. در بخش موسیقی برای خواب، فایل های متنوع و آرامش بخشی وجود دارند که با گوش دادن به آن ها قادر خواهید بود خواب راحت تر و لذت بخش تری داشته باشید.

در بخش تمرین (Practice) به دسته بندی های مختلفی از یوگا دسترسی خواهید داشت که شامل یوگا برای سطح مبتدی، افزایش انعطاف بدن، تمرین های قدرتی، سلامت بدن و… است. علاوه بر اینکه می توانید از بین تمرین های مختلف این اپلیکیشن، تمرین دلخواه و مد نظر خود را انتخاب کنید، حتی می توانید معین کنید هر کدام را با چه درجه ای از سختی انجام دهید.

در استفاده یک هفته ای که از این اپلیکیشن داشتم باید این نکته را یادآور شوم که تعداد بسیار زیادی از قابیلت های کاربردی آن پولی است و باید برای دسترسی به آن ها مقداری هزینه کنید. اگر همین الان اقدام کنید می توانید با اشتراک ماهانه 4.16 دلار (سالانه 50 دلار) با تخفیف می توانید به تمامی قابلیت های اپلیکیشن Daily Yoga دسترسی داشته باشید. شاید یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های این اپلیکیشن همین باشد که نمی توانید به صورت رایگان به تمام بخش های خوب آن دسترسی داشته باشید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Daily Yoga؛ یوگا، مدیتیشن و تناسب اندام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Daily Yoga؛ یوگا، مدیتیشن و تناسب اندام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید