موارد مهمی که قبل از خرید جارو برقی در نظر بگیرید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، اگر جارو برقی قدیمی شما گرد و غبار را به خوبی جمع نمی کند وقت آن رسیده که مدل جدیدی را جایگزین آن کنید، این موضوع را باید درک کرد که انتخاب یک جارو برقی جدید ممکن است از آنچه فکر می کنید، چالش برانگیزتر باشد.

موارد مهمی که قبل از خرید جارو برقی در نظر بگیرید!

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، بنابراعلام 19کالا، فرقی نمی کند به فروشگاه های فیزیکی مراجعه کنید و یا سری به سایت های اینترنتی بزنید، در هر صورت با مدل ها و برندهای مختلفی روبه رو خواهید شد که فرایند انتخاب را سخت می کند چه بسا ممکن است حتی پول زیادی را صرف خرید این محصول کرده، اما مدل مناسب و ایده آل خود را نتوانید انتخاب کنید.

شرکت های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند، اگر دوست دارید مدل کاربردی با حداقل قیمت ممکن را خریداری کنید سعی کنید برندهای داخلی را مد نظر قرار دهید. از جمله برندهای داخلی که در زمینه ساخت جارو برقی فعالیت دارند می توان به پارس خزر و از برندهای شناخته شده خارجی می توان به پاناسونیک، ال جی و ... اشاره کرد.

جارو برقی پارس خزر هر سال در مدل های متنوعی، بسته به کاربرد و نیاز خانه های ایرانی تولید می شود و همواره مدل های این شرکت از کیفیت و کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

ما در ادامه به چند سوال اشاره خواهیم کرد که شما به عنوان یک خریدار جارو برقی باید قبل از خرید مد نظر قرار دهید تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید.

شاید شما هم زمان تکمیل لیست جهیزیه و یا زمانی که قصد دارید که مدل جارو برقی قدیمی خود را عوض کنید به این سوالات فکر کرده اید. اگر لیست موارد زیر را در نظر داشته باشید، مطمئناً انتخاب بهتری خواهید داشت.

نوع کفپوش را هم در نظر داشته باشم یا خیر؟

نکته شاخص این موضوع این است که اگر شما عمدتاً در لوازم خانگی خود از کفپوش هایی مثل موکت و یا قالی و یا کفپوش های سخت و یا ترکیب مساوی از هر دو استفاده کرده اید، بهتر است از جارو برقی هایی استفاده کنند که از نیروی مکش به سمت بالا برای جمع کردن آشغال های روی سطح استفاده کند.

اگر مدل های جارو برقی معمولی تری را هم ترجیح می دهید بهتر است که از این موضوع مطمئن شوید که مدلی که انتخاب می کنید از برس های مکانیکی و نازل مخصوص کف و آپشن هایی برای تنظیم ارتفاع مناسب با نوع مختلف فرش ها برخوردار باشد.

اگر عاشق کفپوش چوبی یا سرامیکی هستید که چند تکه فرش با خواب کم روی آن قرار داده اید، مدل هایی را انتخاب کنید که به ابزارهای کف ترکیبی مجهز شده و به راحتی تمیز می شوند و قالیچه ها را هم تمیز می کنند.

با این وجود، بیشتر افراد این روزها از کفپوش های ترکیبی استفاده می کنند در این مواقع از ویژگی هایی مثل دکمه روشن خاموش کنترل برس، تنظیم ارتقاء مطمئن شوید. ازآنجایی که قدرت برس روی تمیز کردن عمق فرش تأثیر زیادی دارد مطمئن شوید که نیروی برس از هوا تأمین می شود و یا به صورت الکتریکی.

آیا برای کنترل آلرژی ها به جاروبرقی نیاز دارم؟

با وجود آلودگی هوا در این روزها این مسئله می تواند یکی از سوالات کلیدی باشد که هر کسی باید از خود بپرسد. از آنجایی که ما 90 درصد وقت خود را در محیط های داخلی سپری می کنیم غلظت آلاینده ها می تواند 2 تا 5 برابر بیشتر از محیط های بیرونی باشد.

این مسئله زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که یکی از افراد خانواده شما بیماری مثل آسم داشته باشد. متخصصان توصیه می کنند که در این صورت به دنبال خرید مدل هایی از جارو برقی باشید که دارای فیلترهای HEPA هستند. این فیلترها قادرند ذرات کوچکتر از 0.3 میکرون را جذب کنند.

جالب است بدانید که جاروبرقی هایی نیز وجود دارند که دارای سیستم فیلتراسیون زغال بوده و به کنترل بو کمک می کنند. این قابلیت می تواند برای افرادی که حیوانات خانگی دارند، مفید واقع شود.

برای کسانی که به دلیل رفت و آمد زیاد در خانه و یا وجود حیوان خانگی استفاده زیادی از جاروبرقی دارند به طوری که ممکن است مدام مجبور به جارو زدن باشند بهتر است از نوع روباتیک این جاروها استفاده کنند. می توانند به این ربات های نظافتچی برنامه دهند تا در موقع لزوم بدون نیاز به شما، جارو کنند.

خانه شما چند طبقه دارد؟

این مورد نیز یکی از مواردی است که باید درهنگام خرید جاروبرقی به آن توجه داشته باشید به این دلیل که جابه جایی جارو برقی از طبقه ای به طبقه دیگر کار بسیار خسته کننده و سختی است.

ازاین رو بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که وزن سبکی داشته باشند تا بتوانید به راحتی آنها را جابه جا کنید. همچنین شرکت های سازنده جارو برقی انواعی از مدل های بی سیم را هم تولید کرده اند که در این موقعیت ها می تواند بسیار کاربردی باشد.

سطوحی که باید روزانه تمیز شود چه مواردی را شامل می شود؟

اگر دوست دارید که با کمک یک مدل جارو برقی بسیار کاربردی علاوه بر کف موارد دیگری مثل گردگیری مبلمان، قاب عکس ها، پرده ها و... را انجام دهید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که لوازم جانبی بیشتری داشته باشد. برای مثال اگر در خانه پله های زیادی دارید مدلی را انتخاب کنید که از ابزاری برای تمیز کردن درزهای بسیار باریک بین آنها نیز برخوردار باشد.

میزان تولید صدا؟

میزان صدای تولید شده توسط یک دستگاه جاروبرقی نیز از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. جالب است بدانید که میزان صدای تولید شده بسته به قدرت موتور و کاربردی که یک جارو برقی دارد فرق می کند. مدلی که برای یک خانه و یا دفتر کار در نظر گرفته می شود، باید حداقل صدای ممکن را داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موارد مهمی که قبل از خرید جارو برقی در نظر بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد مهمی که قبل از خرید جارو برقی در نظر بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید