چگونه هنگام خرید ساعت پول کمتری پرداخت کنیم؟

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، هنگامی که تصمیم به خرید ساعت میگیریم ناخودمطلع در فکر قیمت مناسب با یک ساعت شیک، عالی و مارک به فکر ما می آید با کلی ذوق و شوق سمت فروشگاه های اینترنتی خرید ساعت یا مغازه ها میرویم و به محض روبرو شدن با قیمت ها، تو ذوقمون میخوره و اگر ساعتی هم خرید کنیم از خرید آن راضی نخواهیم بود چون مدل بهتری را دیده بودیم! در این مقاله قصد دارم چند نکته عالی خرید ساعت به شما بگویم که هنگام خرید ساعت مطلع باشید و بتونید با کمترین هزینه برترین انتخاب را انجام دهید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

چگونه هنگام خرید ساعت پول کمتری پرداخت کنیم؟

قیمت ساعت را بشناسید

اولین مورد که باید به آن توجه کنید این است که قیمت ساعت را بشناسید این شناخت به چه معنا است؟ هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری! یک ضرب المثل قدیمی که همه با آن آشنا هستید اما نکته اینجاست ما میخواهیم به حد کافی که از آن رضایت داریم آش بخوریم! پس ضروری است قبل از هر چیز قیمت ساعت ها را بشناسید.

ساعت های های کپی: قیمت ساعت های کپی شده تا 3 میلیون تومان (مثل کپی شده برند رولکس، پتک فیلیپ و…)

ساعت برند چین: ساعت برند های کشور چین تا دو میلیون تومان (مثل اسکیمی و نیوی فورس)

ساعت های برند ژاپنی: ساعت های برند ژاپن آغاز قیمت از 2 میلیون تومان (مثل خرید ساعت جی شاک و کاسیو)

ساعت های برند میانه اروپا: ساعت های برند های کشور اروپایی از 3 میلیون تومان

برند های دست ساز سوییس: برند های سوییس بالای 300 میلیون تومان

حالا که قیمت ها رو میدونید بیش از 30 درصد راه را بلد هستید میدونید بودجه شما چقدر است و با بودجه شما چه نوع ساعتی میتوانید خرید کنید.

چه نوع ساعتی بخرم؟ (دستورالعمل مختصر و مفید)

حالا قیمت را میدانم و بودجه من هم اوکی است حالا از موارد بالا سراغ کدام ساعت بروم تا برترین انتخاب برای من باشد؟؟ یک دستورالعمل مختصر و مفید برای شما ارائه میدهم که در90 درصد مواقع جواب است و شما میتوانید از این روش بهره ببرید. اگر عاشق برند های سوییس هستید مستقیم سراغ های کپی ها بروید ولی نباید فراموش کنید آخرین درجه کیفیتی این ساعت ها را خرید کنید! آخر آخر کیفیت ساعت کپی هر چی هست که قطعا زیر 3 میلیون تومان است خرید کنید و بیش از 3 میلیون هزینه نکنید. اگر اصرار شما بر این است ساعت من باید اصل باشد و به وسیله خود برند فراوری شده باشد اولین گزینه ساعت های برند متعلق به کشور چین است مثل ساعت اسکمی، نیوی فورس و… اگر بودجه شما بالای سه میلیون تومان بود سراغ برند های ژاپن و کشور های اروپایی که ساعت های رده میانه فراوری مینمایند رجوع کنید.

از برندی که انتخاب کردم کدام ساعت را انتخاب کنم؟!

حالا میدانید چه نوع ساعتی با چه قیمتی بگیرید مستقیم رجوع میکنید سراغ ساعت های مورد نظرتان حالا بین آنها نیز انتخاب سخت است! ساعت برند اسکمی از 400 تومن آغاز شده و به 2 میلیون تومان میرسد کدام مناسب من است؟ کیفیت ساخت کدام بهتر است؟ در این مقاله کمی با متریال و نکات شما را آشنا کنم تا خرید لذت بخشی داشته باشید اماقبل از آن باید به شما بگویم اول این فرایند کاملا سلیقه شما است و بس! کافیه ببینید اتوماتیک دوست دارید یا باتری؟ بند چرمی دوست دارید یا فلزی؟ کرنوگراف میخرید یا تک زمانه؟ همه اینها به خود شما بستگی دارد.

اما اگر دوست دارید در خصوص انتخاب نوع ساعت بیشتر بدانید عنوان های زیر را در گوگل جست و جو کنید و روی اولین گزینه کلیک کنید:

مجله سالی بند

ساعت اتوماتیک بخرم یا باتری؟

ساعت هوشمند بخرم یا معمولی؟ سالی بند

بند چرمی بخرم یا بند استیل(لینک زیر را در مرورگر کپی کنید)

https://saliband.com/leather-strap-or-metal-strap

یک باور اشتباه هنگام خرید ساعت

چند نکته در خصوص شناخت ساعت مچی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، اولین نکته وزن ساعت است! یک باور غلط وزن ساعت هر چقدر سنگین تر باشد ساعت بهتری است! الان تکنولوژی دست در دست هم میدهد تا گرانترین ساعت ها را از بابت وزن کنترل نمایند پس وزن ساعت را ملاک کیفیت قرار ندهید.

چیزی به نام سه موتوره وجود ندارد

المان هایی که کار میکند علت وجود سه موتور داخل ساعت نیست بلکه یک موتور است با قابلیت کرنوگراف! ساعت های چند موتوره وجود دارد ولی اینکه همه فروشنده ساعتی را نشان دهد که به جز عقربه اصلی سه عقربه داخل آن فعال است و آن را سه موتوره بنامد این غلط است! اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید مقاله خیلی مختصر و ساده در این باره وجود دارد کافیه لینک زیر را داخل مرورگر خود کپی کنید.

https://saliband.com/what-is-a-three-motor-watch

از کجا خرید کنم؟!

اگر تا اینجا با ما همراه بوده باشید ساعت مچی تر تمیزی انتخاب کردید که عاشق آن هستید حالا نوبت خرید است! از کجا بخرم؟؟ میتوانید سراغ فروشگاه های فیزیکی بروید ولی گزینه ما همواره خرید آنلاین است یک نسکافه کنار میز خود قرار دهید و آغاز به گشت و گذار در اینترنت کنید برترین قیمت از سری مدل های نامحدود ببینید و انتخاب خود را انجام دهید. چند فروشگاه خرید ساعت مورد اطمینان برای شما نام خواهم برد، دیجی کالا، سالی بند، دیجی استایل، بانی مد وغیره از فروشگاه های مورد اطمینان برای خرید ساعت است که میتوانید بهره ببرید.

خرید ساعت از سالی بند

فروشگاه هایی که نام برده شد به نوعی مگاشاپ است به شما توصیه میکنم نگاهی به نمایشگاه مجازی سالی بند بیندازید این فروشگاه خرید ساعت جز ساعت چیز دیگری برای فروش ندارد و تخصصی روی ساعت مچی کار میکند. از جایی که سالی بند ساعت های رده میانه زیر 3 میلیون تومان را عرضه میکند، کار جالبی که انجام داده برند ها را قبل از تامین تست میکند و به لحاظ ارزش و کیفیت و قیمت آنها را معیار بندی میکند که اگر اوکی بود به فروشگاه اضافه میشود و اگر اینطور نیست تامین نمیشوند و چون حالت تامین نماینده ندارد شما با سالی بند طرف هستید و تامین نماینده ای تحت نظر سالی بند وجود ندارد که بسیاری از مسائل را نیز حل میکند. پیشنهاد میکنم برای تماشا این فروشگاه عبارت (خرید ساعت سالی بند) را در گوگل جست و جو کنید.

منبع: فوت و فن

به "چگونه هنگام خرید ساعت پول کمتری پرداخت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه هنگام خرید ساعت پول کمتری پرداخت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید