درویش: گل محمدی فارغ از هر نتیجه سرمربی پرسپولیس می ماند

به گزارش وبلاگ اخبار جدید، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فارغ از هر نتیجه ای گل محمدی یک سال دیگر در این تیم می ماند، چون قرارداد دارد.

درویش: گل محمدی فارغ از هر نتیجه سرمربی پرسپولیس می ماند

رضا درویش پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: یک بازی تا فینال مانده که بازیکنان کزد کوشش خود را بگیرند. این برد را به طرفداران تقدیم می کنیم و امیدوارم همواره کام شان شیرین باشد. خودمان را برای بازی با پیکان در لیگ برتر آماده می کنیم.

وی درمورد حضور پروین در استادیوم آزادی، گفت: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است؛ کسانی که 30-40 و 50 سال زحمت کشیده اند. اگر امروز پرسپولیس وجود دارد و در این جایگاه قرار گرفته حاصل کوشش همین عزیزان است. هر زمانی که لازم باشد تمام پیشکسوتان پشتوانه بازیکنان، کادر فنی و باشگاه بودند. از زحمات و حمایت های آن ها تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداخت پاداش به بازیکنان، گفت: باید از فرصت استفاده کنم و از بانک شهر تشکر کنم. با وجود اینکه ما مشکل زیادی برای پرداخت پول بازیکنان خارجی داریم همکاری زیادی با ما کردند. در قواعد نمی گنجید، اما هیأت مدیره و شخص مدیرعامل همکاری بسیار خوبی با ما داشتند. اگر نبود ما باید میلیون دلار خسارت می دادیم. از ایرانسل هم تشکر می کنم. زودتر از موعد قسط خود را دریافت کردیم و غیر از آن هزینه بیشتری که احتیاج داشتیم را هم به ما پرداخت کردند. پرسپولیس نه صنعت دارد و نه معدن دارد و تنها پشتوانه اش همین اسپانسر ها هستند که محبت زیادی به ما دارند. از آن ها تشکر می کنم که به ما یاری کردند. اگر آن ها نبودند برای پرداخت جریمه رادوشوویچ و ... مشکل داشتیم. اگر در پرونده لوکادیا دست برتر را داریم به این علت است که بانک شهر ارز مدنظر را تامین کرد که از آن ها تشکر می کنم.

درویش درخصوص مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: مجوز حرفه ای زیرنظر زارعی است. ما هماهنگی های لازم را در فدراسیون باید با وی انجام دهیم. اگر قرار است با اولیایی هماهنگ کنیم وی سایتش را اعلام کند که ما مدارکش را در سایت وی هم بارگذاری کنیم.

وی درخصوص ادامه همکاری با گل محمدی، گفت: فارغ از نتیجه گل محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می گردد کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین شرایط پرونده لوکادیا عنوان نمود: اقدامات قانونی پرونده وی در حال پیگیری است. شاید صلاح نباشد که الان صحبت خاصی درمورد آن انجام دهم. برای اولین بار یک باشگاه ایرانی نتیجه خوبی را کسب خواهد نمود.

درویش درمورد حضور تماشاگران در ملاقات با پیکان، گفت: طرفدار ما برای بازی باید در استادیوم باشد. بازی ها خیلی حساس است و عدم حضور تماشاگران هر یک از بازی ها اهمیت بالایی دارد. ما نباید از حقوق خود عقب بمانیم. برای ما فرقی نمی کند بازی کجا برگزار گردد، اما سهمیه طرفداران ما باید مدنظر قرار بگیرد. قطعاً شورای تامین تمام کوشش خود را به کار خواهد گرفت که در سه بازی آخر حقی از تیمی ضایع نگردد.

وی درخصوص شرایط سخت برای حضور طرفداران در استادیوم، گفت: بخشی دست ما است که باید رفع کنیم و بخشی دیگر در دست مسئولان برگزاری بازی ها است. امیدوارم در فاصله ای که مسابقات تعطیل است بتوانند زیرساخت های کافی و ورودی های بیشتر ایجاد نمایند که شرایط بهتر گردد. بنا است که کلاسی توجیهی که بلیت ها را می فروشد برگزار کند تا طرفداران با آرامش بیشتری در استادیوم حضور پیدا نمایند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد کاهش تماشاگران در بازی امروز، گفت: من که مسؤول بلیت فروشی نیستیم. ما هم متضرر شدیم. چون یکی از منابع در آمدی ما از بلیت فروشی است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درویش: گل محمدی فارغ از هر نتیجه سرمربی پرسپولیس می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: گل محمدی فارغ از هر نتیجه سرمربی پرسپولیس می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید