طراحی گرافیکی و چاپ

آثار فرهنگی و صنایع دستی ایران در نمایشگاه آگه او به نمایش گذاشته شدند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آثار فرهنگی و صنایع دستی ایران در نمایشگاه آگه او به نمایش گذاشته شدند.

24 مهر 1402

کتاب شیراز در درازنای تاریخ رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران(اینبا) در شیراز، رونمایی کتاب شیراز در درازنای تاریخ به سعی جمشید صداقت کیش به تصحیح و تحشیه محمد یوسف رستمی ظهر یکشنبه 19 شهریورماه جاری در سالن کتابدار کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی برگزار گردید.

19 شهریور 1402

و شروعی تلخ که از اهدای زندگی می گوید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، رویا بهرامی در این داستان مخاطب را توجه می دهد که اهدای عضو به معنای اهدای تک تک ثانیه ها برای زنده ماندن و زندگی کردن است تا در فرهنگ و جامعه ما این مسئله جا افتاده گردد که پیوند اعضا در حقیقت پیوند نفس است، ما در زندگی عزیزان...

8 شهریور 1402

این سلاح ایرانی نمونه مهندسی معکوس تفنگ معروف آمریکایی است، عکس

کانال خبری پارتیزان نوشت: تصویری از مشخصات فنی تفنگ ضد استحکامات هویزه منتشر شده است.

5 شهریور 1402

کتاب بشنوید، جایزه بگیرید

کتاب شنوی مسابقه متفاوتی درباره کتاب است. یک کتاب صوتی، موضوع این مسابقه است و شما برای پاسخ دهی به مسابقه هر هفته، فقط کافیست یک دقیقه از نسخه صوتی کتاب را بشنوید!

22 تیر 1402

خداحافظی با شورلت کاماروی مشهور، عکس

پدال نوشت: شورلت به منظور خداحافظی با کامارو، پکیج ویژه ای بنام کالکتور ادیشن را ارائه نموده است. بعلاوه برای مدل 2024 پیشرانهٔ چهار سیلندر کامارو هم حذف شده است.

19 خرداد 1402

ولی تیموری، رییس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این حکم که به امضای مصیب امیری رییس پژوهشگاه رسیده آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه منصوب می...

27 فروردین 1402

ضربان قلب جایگزین گذرنامه می گردد!

بر اساس گزارش سفر آینده از شرکت تحلیل سفر easyJet، با عنوان 2070: گزارش سفر آینده آمده که کارشناسان از حالا برای آینده گردشگری و سفر در دنیا چه پیش بینی نموده و سبک های سفر در 50 سال آینده چگونه خواهد بود.

26 فروردین 1402

خرید و چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی تبلیغاتی نوعی از چاپ پرچم است که در ابعاد و اشکال مختلف می توان آن را فراوری کرد، این پرچم نوعی ابزار تبلیغاتی محسوب می گردد که دارای لوگوی خاصی برای برندینگ در زمینه های مختلف می باشد، از این پرچم در نمایشگاه ها و یا همایش ها و مجموعه های فروشگاهی...

1 فروردین 1402

پژو 2008 تازه از راه می رسد

پژو 2008 به عنوان یک کراس اوور کوچک اولین بار در سال 2013 در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و تا کنون روی خط فراوری واقع شده است.

19 بهمن 1401

محبوب ترین غذا های ایرانی از دید خارجی ها ، تنوعی از طعم و رنگ

لوئیزا شافیا (Louisa Shafia) سرآشپز و نویسنده کتاب های مخصوص آشپزی در آمریکا بوده که در طی سفر خود به ایران آنقدر تحت تاثیر خوشمزگی غذاهای ایرانی نهاده شد که در بخشی از خاطرات مسافرت خود صراحتا سخن از بی نظیر بودن غذاهای مختلف ایرانی همانند کباب ها، خورش ها،...

9 بهمن 1401

همه چیز درباره افتادگی دریچه میترال قلب

افتادگی دریچه میترال معمولا در تمام عمر، فرد را همراهی می نماید، اما گاهی اوقات فردی که به آن دچار است حتی متوجه وجود این نارسایی هم نمی شود و از فهمیدن این موضوع غافلگیر خواهد شد. دلیل این است که این نارسایی در بیشتر مواقع نمود خارجی ندارد. علائم...

25 دی 1401

چهره گوشی تازه ریزر فاش شد

چهره گوشی تازه ریزر که اغلب برای گیمرها ارائه می گردد پیش از موعد فاش شد. این گوشی به طور ویژه برای افرادی مهم است که اهل بازی های هیجانی هستند.

3 دی 1401

مازراتی گرن توریسمو 2023 هیچ صدایی فراوری نمی کند ، معرفی کامل گرن توریسمو تازه

مازراتی گرن توریسمو تازه به جمع خودروهای برقی پیوست. این محصول مازراتی یکی از نمادهای صدای دلنشین موتورهای V8 ایتالیایی بود. اما گرن توریسمو تازه آنقدر بی صدا است که شاید متوجه عبور آن از خیابان نشویم.

12 مهر 1401

رشد 40 درصدی شهریه مدارس غیردولتی در استان اصفهان

رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال جاری باتوجه به شرایط موجود و تورم اجاره بهای مدارس، شهریه مدارس غیردولتی رشد 40 درصدی داشته است.

27 شهریور 1401

ماجرای یاغی طلایی؛ چرا ارسلان برای صربستان کشتی می گیرد؟

مدیر برنامه های علی ارسلان از دلایل تغییر تابعیت و کشتی گرفتن برای صربستان شرح داد.

23 شهریور 1401

4 پرینتر همراه محبوب در خبرنگاران (مرداد 1401)

ایده ساخت پرینتر همراه سال های زیادی نیست که مطرح شده اما در حال حاضر تنوع بالایی از این محصولات وارد بازار شده اند. پرینترهای قابل حمل اگرچه از لحاظ قدرت و کارایی شاید با پرینترهای ثابت و سیمی قابل مقایسه نباشند، ولی دسترسی به آن ها مزیت بسیار بزرگی...

15 مرداد 1401

شناسایی 585 مورد تقلب در آزمون علوم تجربی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: 585 تقلب در آزمون علوم تجربی را شناسایی نموده ایم و همه این موارد در دست رسیدگی است و شرکت کنندگان در آزمون سراسری اطمینان داشته باشند که در حق هیچ کسی بی عدالتی نخواهد شد.

2 مرداد 1401

حقایق جالب در مورد پاریس

شهر پاریس بدون تردید، یکی از اصلی ترین مقاصد سفر نزد گردشگران جهان محسوب می شود. همراه خبرنگاران باشید تا با حقایق و نکات جالبی از این شهر آشنا شوید.

1 اسفند 1400

خط زمینه روی تخته ابداع چه کسی بود؟

تهران (پانا) - به مناسبت زادروز سلیم نیساری، چهره فقید زبان و ادبیات فارسی و حافظ پژوه خاطراتی را از او می خوانیم که به آغاز استفاده از خط زمینه روی تخته و بعلاوه ماجرای مدرسه رفتن او برمی شود.

22 بهمن 1400
تعداد: (50)